Un avió de Turkish Airlines, desviat a Casablanca per una amenaça de bomba
L'aparell, que es dirigia a Sâo Paulo, ha aterrat sense problemes a l'aeroport marroquí i posteriorment ha reprès el vol
Un avió de Turkish Airlines en vol comercial cap a Sâo Paulo (Brasil) des d'Istanbul ha sol·licitat aquest dilluns al migdia aterrar a Casablanca (Marroc) per temor que hi hagués una bomba a bord, segons ha informat la cadena de televisió CNNTürk.
L'agència de notícies Dogan ha precisat que l'avió, que va sortir a les 9.30 hora local, havia declarat una emergència per una suposada amenaça de bomba i havia aterrat a la ciutat marroquina de Casablanca.
Notícies relacionadesSegons sembla, al lavabo s'hauria trobat una nota en què posava 'C4 Cargo' --el C4 és una varietat d'explosiu plàstic--, cosa que ha provocat l'alarma.
Després d'aterrar a Casablanca i comprovar-se que no hi havia cap tipus d'explosiu, el Boeing 777, amb 256 passatgers a bord, ha reprès el vol cap al país sud-americà, segons l'agència de notícies Reuters.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se