ATAC TERRORISTA A DINAMARCA
Diversos detinguts en una batuda en un cibercafè de Copenhaguen
El tabloide 'Ekstra} {Bladet' parla de 4 arrestats en un local del barri multicultural de Norrebro, a prop de l'estació on han abatut el terrorista
Una dona diposita flors a Oesterbro, un dels dos escenaris on va actuar el terrorista. /
La Policia danesa ha detingut aquest diumenge diverses persones en una batuda en un cibercafè a Copenhaguen vinculades amb la investigació dels tirotejos que han causar tres morts i cinc ferits en les últimes hores, segons els mitjans.
La televisió pública danesa DR cita una font policial que confirma l'operació, encara que les autoritats no han volgut donar detalls sobre els motius o el nombre de detinguts.
Notícies relacionadesEl tabloide 'Ekstra Bladet' parla de quatre persones detingudes en una operació en què han intervingut entre 15 i 20 agents i que s'ha desenvolupaten un cibercafè al barri multicultural de Nørrebro. Prop de la seva estació de tren principal ha sigut abatut aquesta matinada el sospitós dels tirotejos.
Encara que es dóna per fet que el presumpte atacant va actuar sol, la policia manté obertes diverses operacions en diferents parts de la ciutat per recollir proves i realitzar registres, amb la finalitat de determinar els moviments del sospitós en les vuit hores que van passar entre els dos tirotejos.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
