ESCÀNDOL DE PROSTITUCIÓ
Les Femen donen la benvinguda a Strauss-Kahn a l'arribar al jutjat
Diverses activistes han assaltat el cotxe de l'exdirector de l'FMI al tribunal de Lilla
El polític ha de declarar aquest dimarts i és possible que se celebri un acarament amb una prostituta
La policia francesa s’emporta arrossegant una de les activistes de Femen que ha assaltat el vehicle de Strauss-Kahn a l’arribar al jutjat, aquest dimarts. /
L'exdirector gerent del Fons Monetari Internacional Dominique Strauss-Kahn ha estat rebut aquest dimarts per tres membres del col·lectiu feminista Femen a l'arribar al Palau de Justícia de Lilla, on a partir d'avui prestarà declaració en un judici per proxenetisme.
Les noies han irromput despullades de cintura cap a munt i lluint missatges contra Strauss-Kahn pintats al seu tors en què l'acusaven de "macarra". Una de les noies ha aconseguit pujar al capó del cotxe en què arribava Strauss-Kahn, i ha agafat fins i tot per sorpresa els policies que custodiaven l'entrada al tribunal.
DETINGUDES AL LLOC
A les tres dones les han detingut els agents de l'ordre immediatament, mentre el vehicle de l'exresponsable de l'FMI entrava al garatge.
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- ACTUALITAT BLAUGRANA Messi visita el Camp Nou sense avisar el Barça: «Un lloc que trobo a faltar amb l’ànima»
- Baralla al carrer Apallissen un home a Blanes després que gairebé l'atropellessin i ell els ho recriminés
- Crim sense aclarir L’ADN d’Ana Echaguibel no coincideix amb les restes genètiques del jersei d’Helena Jubany
- ‘Divinize’ de Rosalía, la primera cançó en català en el Top50 Global de Spotify
- L’estrella de Portimao I la guanyadora del GP de Portugal és...¡Alice!
- Bàsquet L’NBA perd Wilkens, el seu entrenador més llegendari
- LA CRISI DEL PALAU El Barça negocia amb Pascual perquè agafi ara l’equip
- Una operació històrica Gil Marín i Cerezo venen l’Atlètic de Madrid al fons Apollo
- Solidaritat Les entrades del Catalunya-Palestina, en venda a la web de la federació
