PUBLICITAT POLÈMICA

Una empresa fa servir la foto del cervell de l'11-S per anunciar un producte depilatori

La companyia, ubicada a Turquia, ha demanat disculpes

Anunci d’Épila amb la imatge de Khaled Xeikh Mohammad.

Anunci d’Épila amb la imatge de Khaled Xeikh Mohammad.

1
Es llegeix en minuts

L'empresa turca de cosmètics Épila ha llançat un polèmic anunci en què, per publicitar una crema depilatòria, va servir la fotografia policial de Khaled Xeikh Mohammadel cervell dels atemptats de l'11 de setembre en què aquest du una samarreta que deixa veure una gran quantitat de pèls corporals. La imatge havia estat difosa pel Govern nord-americà poc després del seu arrest el 2003 al Pakistan.

Notícies relacionades

"Esperar no et deslliurarà d'aquests pèls" o "Els pèls no desapareixeran perquè t'esperis" diu la polèmica publicitat acompanyada de la fotografia del principal cervell operatiu que ha tingut fins ara el terrorisme gihadista.

"Encaixava bé"

L'empresa ha demanat disculpes i ha assegurat que si va agafar aquesta foto de Xeikh Mohammad va ser per la gran abundància de pèls que té i no perquè fos un terrorista. "L'home era molt pelut i vam pensar que encaixava en l'anunci", ha dit un portaveu de la companyia, que es va defensar assegurant que aquesta imatge també va ser utilitzada per a anuncis de pastilles contra l'insomni.