El PPC confia a ser decisiu per a la futura governabilitat

El PPC afronta el 12M amb les enquestes a favor i amb la voluntat de treure un resultat que pugui ser decisiu per a la futura governabilitat de la Generalitat. El principal eix de la seva campanya continua sent el rebuig dels independentistes i del PSC, partit al qual acusa de ser el seu còmplice, de manera que espera atraure el vot dels socialistes descontents amb els pactes amb ERC i Junts, especialment per l’amnistia. El PP confia a treure rèdit de l’aposta per Alejandro Fernández, de la possible desaparició de Cs i de la tornada de votants de Vox.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»