EL LÍDER DE L'UKIP
L'euroescèptic Farage ha tornat a crear el seu grup

Nigel Farage.
El vicepresident del Parlament Europeu (PE) Ryszard Czarnecki va anunciar ahir que s'ha formalitzat la nova creació del grup Europa de la Llibertat i la Democràcia Directa (ELDD) del polític euroescèptic britànic Nigel Farage.
Farage va presentar totes les firmes necessàries (40) amb la seva sol·licitud de nou grup davant el president del PE, Martin Schulz, i ha quedat novament constituït el grup, que va ser dissolt la setmana passada després de l'abandonament de l'eurodiputada letona Iveta Grigule.
Notícies relacionadesLa retirada de Grigule de l'ELDD va provocar que el grup no pogués continuar perquè ja no comptava amb representants de com a mínim set països, una condició necessària per funcionar com a tal a l'Eurocambra.
L'eurodiputat no inscrit Roberto Jaroslaw Iwaszkiewicz va presentar aquest dilluns la seva sol·licitud per adscriure's al grup euroescèptic que també conforma el moviment italià 5 Estrelles de Beppe Grillo. Amb el polonès, hi torna a haver les preceptives set nacionalitats dins l'ELDD.
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- El Govern sospesa la mesura ¿Es pot prohibir la compra d’habitatge per especular? ¿Ho pot fer Catalunya? L’estudi en què es basa Illa
- Incident a la ciutat Detenen un home a Girona per agressió sexual després de tocar-li els pits i escopir una noia
- Violència política Junts denunciarà per delicte d’odi el vídeo generat per IA de Sílvia Orriols trepitjant el cadàver de Puigdemont
- Barcelona, protagonista L’històric Forn de Sarrià renaixerà gràcies al Forn de Cabrianes
- LLIGA DE CAMPIONS Bellingham prolonga l’horari d’estiu del Madrid
- Mapi León: "He necessitat el meu temps per tornar amb Espanya"
- Cita literària Quatre magnífics del còmic conquereixen Kosmopolis
- Alejandro González Iñárritu, cineasta: "No crec en la perfecció; el que m’interessa és el rigor"