Pedro Sánchez valora que els escocesos hagin escollit "autogovern" davant l'immobilisme o la secessió
El líder del PSOE considera una "bona notícia" el 'no' escocès
Pedro Sánchez, dimarts al Parlament Europeu, a Estrasburg. /
El líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha considerat aquest divendres que el 'no' escocès a la independència és "una bona notícia" perquè els escocesos han elegit "unió i futur".
En una entrevista a la Cope, ha considerat que una de les lliçons que es pot extreure d'aquest procés és que "els escocesos han escollit autogovern davant l'immobilisme o la secessió". "Han escollit l'enfortiment de les institucions i compartir un futur amb el Regne Unit".
Temes:
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
