PER A CLIENTS CORPORATIUS I OPERADORS TURÍSTICS
Swiftair opera des del 1986
La companyia aèria espanyola del vol desaparegut a Alger té 400 empleats i una flota de 30 avions
Vola per tot Europa, l'Àfrica i el Pròxim Orient
Un avió de la companyia Swiftair.
Swiftair, l'empresa espanyola que opera el vol d'Air Algerie desaparegut aquest dijous en la ruta entre la capital de Burkina Faso i Alger, és una companyia aèria privada creada el 1986 i que actualment té 400 empleats i una flota de 30 avions.
Segons la informació disponible a la seva pàgina web, Swiftair opera tant amb passatgers com amb càrrega i vola a Europa, l'Àfrica i el Pròxim Orient amb avions Boeing 727 i 737, MD83, ATR72/42, Embraer 120 i Metroliner.
Clients corporatius i operadors turístics
El seu negoci, segons detalla, està enfocat a clients corporatius i operadors turístics, que són els encarregats de gestionar les mercaderies i els bitllets del client final.
Notícies relacionadesA més, compten amb una companyia aèria a Grècia i una altra de 'handling' al Marroc.
La companyia va començar operant amb dos avions i, des de mitjans dels anys 90, han incrementat el nombre d'aeronaus, destins i operacions.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- 50 anys de la invasió del Sàhara Occidental Espanya va tenir un pla de guerra contra el Marroc l’any 1975
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- A l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la zona costanera
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- Conflicte a Àsia Occidental Les negociacions entre el Pakistan i l’Afganistan fracassen i obren la via a una guerra oberta: 5 claus d’un conflicte amb més de 400 morts en un mes
- Xarxes socials Ara només em surten coses de la Rosalía
- Successos Cinc detinguts a Mollerussa pel matrimoni forçat d’una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
- Apunts polítics de la setmana Feijóo i la falta d’iniciativa: Mazón segueix i Abascal colla
- Crisi a la Generalitat Valenciana PP i Vox acosten postures per rellevar Mazón amb Pérez Llorca com a favorit
