LA CAMPANYA D'OBAMA DES DE DINS
No portis mai el teu propi cafè
A més de la campanya presencial, els voluntaris també ens organitzem en el món virtual. Cada un de nosaltres té un escriptori digital personalitzat.
Allà ens poden deixar missatges, podem consultar el calendari dels pròxims esdeveniments als quals podem apuntar-nos o participar i consultar fòrums de debat amb voluntaris de tot el país.
Sarah, des de la seu central a Chicago, diu: "M'agrada la regla de "noportis mai el teu propi cafè”. Si vols organitzar alguna cosa i que vingui molta gent proposa que cada un faci una tasca senzilla però que unida a la dels altres farà que l'acte funcioni perfectament. Un pot portar les cadires, un altre el cafè... Dóna a la gent responsabilitat perquè sentin l'acte com una cosa propia".
Ashley, de Florida: "¡No s'ha de desestimar el poder de convicció d'una trucada! Evitem dir: "Et truco per veure si pots fer-ho". És millor: "Et truco per confirmar que pots complir el teu compromís".
Patrick, des de Brooklyn, ens comenta que han començat a treballar eals barris tradicionalment demòcrates per insistir que vagin a votar. "Si no són a casa els deixem un missatge personal, algunes vegades amb una imatge del president. El que és ideal és algun imant per a la nevera".
Precisament insistir que el dia 6 de novembre dipositin el seu vot s'ha convertit ara en la missió principal. Fa dos dies em va arribar un correu electrònic general. El consultor David Simas i el nostre director nacional Marlon Marshall anaven a posar-se en contacte amb nosaltres en directe per videoconferència per parlar-nos sobre el missatge i l'estratègia.
Tres punts principals: passa la veu, digue-ho als teus amics, recorda'ls que vagin a votar; participa-hi com voluntari ensenyant a la gent com es vota, n'hi ha molts que encara no ho saben; i, si pots, uneix-te a Vote Corps.
Notícies relacionadesVote Corps és un grup de voluntaris que treballen per aconseguir el vot als estats clau.
Hi ha una frase dels fòrums que tinc marcada com a favorita al meu escriptori. Crec que reflecteix l'actitud dels responsables de campanya envers els grups de base i els voluntaris. És d'una companya de Pensilvania: “Tracta els companys com els meravellosos organitzadors que són. Ells marcaran la diferència entre guanyar i perdre”.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?