ESTEMÍROVA TENIA UN TRET AL CAP
Assassinada una activista de drets humans que investigava els casos de segrestos a Txetxènia
L'activista de drets humans i periodista Natàlia Estemírova, que documentava els segrestos a Txetxènia, ha estat assassinada avui, segons informa la policia de la veïna república nord-caucàsica russa d'Ingúixia.
Estemírova havia estat segrestada a prop del seu domicili a la capital txetxena, Grozni, i el cos ha estat trobat hores després amb trets al cap i al pit a prop de l'autopista Kavkaz a la República Ingúix, afegeix la font, citada per les agències russes.
Notícies relacionadesL'organització de drets humans Memorial, l'única que opera a Txetxènia i per a la qual treballava l'assassinada, informa que, segons testimonis, Estemírova ha estat segrestada aquest matí per uns desconeguts que han fugit del lloc en un automòbil.
MÉS INFORMACIÓ, EN BREU
- Testimoni D’un casament secret amb una catalana a un matrimoni concertat al Pakistan: «He assumit que no em tornaré a enamorar»
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Reinvenció d’una icona La multimilionària reforma de l’hotel Arts
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Un sector en el punt de mira (i 4) Aquí estan les cases més luxoses d’Espanya, que han duplicat les seves vendes en cinc anys