El Periódico de L'Hospitalet

A través de portals d’anunci
La policia deté un home a l’Hospitalet per suposades estafes amb vivendes de lloguer
L’home presumptament va estafar més de 90.000 euros i va arribar a utilitzar 90 números telefònics diferents

Agents de la Policia Nacional han detingut un home a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) per presumptament estafar amb vivendes de lloguer a través de portals d’anuncis a tot el territori nacional. Aquest dimarts, en un comunicat del cos, han explicat que l’home anunciava a través d’aquests portals vivendes de lloguer falses «amb ofertes que cridaven molt l’atenció pel preu en comparació amb el preu habitual de mercat», i en sol·licitava la reserva, fiança i fins i tot mesos d’avençament al·legant la gran demanda.
Quan algú estava interessat en l’anunci, el presumpte estafador els enviava imatges i vídeos del pis per WhatsApp per poder avançar els tràmits, «al·legant que es trobava malalt o tenia algun problema familiar». Així mateix, l’home «canviava tant de número com de terminal mòbil una vegada havia estafat noves víctimes», i els agents van comptabilitzar que va utilitzar més de 90 números telefònics diferents.
Després d’una investigació, van aconseguir identificar el presumpte autor dels fets, i «van esbrinar que li constaven 22 requisitòries judicials i una cerca amb ingrés a la presó per un jutjat de Barcelona».
Notícies relacionadesEls agents van detenir l’home per un suposat delicte d’estafa a l’Hospitalet de Llobregat, i van calcular que el nombre de víctimes podia arribar al centenar i que podia haver estafat més de 90.000 euros.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»