El Periódico de L'Hospitalet

A través de portals d’anunci
La policia deté un home a l’Hospitalet per suposades estafes amb vivendes de lloguer
L’home presumptament va estafar més de 90.000 euros i va arribar a utilitzar 90 números telefònics diferents

Agents de la Policia Nacional han detingut un home a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) per presumptament estafar amb vivendes de lloguer a través de portals d’anuncis a tot el territori nacional. Aquest dimarts, en un comunicat del cos, han explicat que l’home anunciava a través d’aquests portals vivendes de lloguer falses «amb ofertes que cridaven molt l’atenció pel preu en comparació amb el preu habitual de mercat», i en sol·licitava la reserva, fiança i fins i tot mesos d’avençament al·legant la gran demanda.
Quan algú estava interessat en l’anunci, el presumpte estafador els enviava imatges i vídeos del pis per WhatsApp per poder avançar els tràmits, «al·legant que es trobava malalt o tenia algun problema familiar». Així mateix, l’home «canviava tant de número com de terminal mòbil una vegada havia estafat noves víctimes», i els agents van comptabilitzar que va utilitzar més de 90 números telefònics diferents.
Després d’una investigació, van aconseguir identificar el presumpte autor dels fets, i «van esbrinar que li constaven 22 requisitòries judicials i una cerca amb ingrés a la presó per un jutjat de Barcelona».
Notícies relacionadesEls agents van detenir l’home per un suposat delicte d’estafa a l’Hospitalet de Llobregat, i van calcular que el nombre de víctimes podia arribar al centenar i que podia haver estafat més de 90.000 euros.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA