El Periódico de L'Hospitalet
Llibertat amb càrrecs
Detingut un home per un robatori amb violència en una farmàcia de l’Hospitalet de Llobregat
Els dos venedors van entrar uns segons a l’interior del local i l’atracador va aprofitar llavors per passar a l’altra banda del taulell
El lladre va fugir quan va ser sorprès intentant robar els diners de la caixa enregistradora
Els Mossos d’Esquadra van detenir el 19 de gener un home de 46 anys per un robatori amb violència i intimidació en una farmàcia de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). Els fets van passar l’11 de gener, quan l’arrestat, aprofitant que la farmacèutica entrava a la rebotiga, va intentar emportar-se els diners de la caixa enregistradora.
Al sorprendre’l, la treballadora va intentar retenir-lo, però el lladre va reaccionar amb violència i va aconseguir fugir. També el va intentar retenir sense èxit un client que estava esperant per accedir a la farmàcia i que va poder contemplar els fets a través de la porta de vidre de la carrers.
Notícies relacionadesEls investigadors, gràcies a les imatges de les càmeres de seguretat, el van identificar i van iniciar les gestions per detenir-lo. Dos dies després, a més, l’individu va ser detingut a Barcelona per la Guàrdia Urbana quan robava en una altra farmàcia. Així, l’arrestat va passar a disposició judicial i el jutge d’instrucció va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- IRTA-CRESA Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
