El Periódico de L'Hospitalet
ROBATORI
Detingut un lladre després de saltar d'un primer pis i fracturar-se un peu a l'Hospitalet
L'home havia sostret un ordinador i uns prismàtics, que van ser tornats al propietari
zentauroepp51345071 coche mossos200130085933 /
Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimecres 13 d’agost a la matinada un home de 37 anys per haver entrat amb força a l’interior d’un domicili a l’Hospitalet de Llobregat i haver robat un ordinador i uns prismàtics.
Segons indiquen des del cos de policia, al ser sorprès pel propietari de l’immoble, el lladre va saltar per la finestra de l’immoble, un primer pis, i es va fracturar un peu. Els agents han localitzat el lladre assegut en una vorera.
Notícies relacionadesEls objectes sostrets es van trobar sota un vehicle de davant de la porteria i els Mossos els van tornar al propietari.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
