Segons revela TMZ
Els investigadors descarten una sobredosi de fentanil o metamfetamina com a causa de la mort de l’actor Matthew Perry

La mort de l’actor Matthew Perry no hauria sigut ocasionada per una sobredosi de fentanil o de metamfetamina, segons revela la publicació TMZ citant fonts policials que indiquen que les proves inicials fetes al cos de l’intèrpret pels investigadors descarten aquestes causes.
Les mateixes fonts adverteixen que un altre tipus de proves toxicològiques més profundes, amb uns resultats que podrien trigar entre 4 i 6 mesos a entregar-se, encara podrien detectar la presència d’altres drogues il·legals a la sang de Perry, o determinar l’existència de nivells excessius i nocius d’algun medicament legal.
El forense no determinarà la causa i la forma de la mort de l’actor fins que tingui totes aquestes anàlisis. Perry va ser trobat sense vida al jacuzzi de la seva residència de Pacific Palisades el 28 d’octubre i, tot i que en aparença va morir ofegat, les estranyes circumstàncies que envolten el cas, així com el passat d’addiccions –confessades per ell mateix– que arrossegava l’actor, deixen en mans del forense l’última paraula sobre els motius de la mort.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"