Tractament ‘detox’
Tamara Falcó torna a la clínica Buchinger amb un gran somriure després del seu viatge exprés a Madrid
Demostrant que és una professional i que els seus compromisos laborals van davant de tot, Tamara Falcó va abandonar aquest dijous la clínica Buchinger de Marbella per complir la seva cita setmanal amb ‘El hormiguero’. Després d’ingressar el cap de setmana passat al prestigiós centre per sotmetre’s a un dejuni terapèutic i a un tractament ‘detox’ per perdre pes i estar perfecta en el seu casament amb Íñigo Onieva, la marquesa de Griñón va fer un viatge exprés a Madrid per acudir al programa presentat per Pablo Motos.
Radiant, i sense fer cap menció a la seva estada a la clínica amb la seva mare, Isabel Preysler, per posar-se a punt per al seu gran dia, la ‘socialité’ sí que va aprofitar la seva reaparició per desmentir que Isabel Díaz Ayuso, José Luis Martínez-Almeida i Rafa Nadal estiguin convidats al seu enllaç: «No n’han encertat cap, ho sento. No vindran polítics, esportistes ni cantants que no siguin de la família. Som 200 convidats i hem reduït un munt la llista. L’Íñigo té molts cosins i n’hi ha alguns que vindran després a les copes», va revelar.
Després de passar la nit a la casa que la seva mare té a la urbanització Puerta de Hierro de Madrid, Tamara Falcó ha posat rumb a la clínica Buchinger aquest matí i a primera hora ha aterrat amb el seu millor somriure a l’aeroport de Màlaga per reprendre el seu dejuni terapèutic.
Notícies relacionadesAcompanyada per una amiga, la marquesa ha evitat revelar cap dels tractaments que està fent al prestigiós centre i tampoc no ha comentat si ja ha notat algun canvi a la seva figura. Deixant en l’aire quin tipus d’alimentació està fent o quins esports està practicant, la ‘núvia de l’any’ s’ha limitat a somriure tímidament, i ha confirmat d’aquesta manera que està contenta amb la seva decisió d’ingressar a la Buchinger.
Ni tan sols el malnom que li han posat en xarxes socials, ‘Tamala’, per la seva duresa amb les dissenyadores de Sophie et Voilà després de trencar el seu acord per lluir el seu vestit en el seu casament, ha aconseguit treure-li el somriure, i ha demostrat que està al marge i que li són iguals les crítiques a un mes del seu casament.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos