Televisió
Diego Matamoros revela el problema de salut pel qual va abandonar el casament

diego
Divendres passat es va celebrar un dels enllaços de l’any: el casament entre Kiko Matamoros i Marta López Álamo. El col·laborador de televisió i la ‘influencer’ es van donar el «sí, vull» en una cerimònia pràcticament retransmesa en viu a través de ‘Sálvame’. No obstant, la festa va tenir una absència tant en la seva obertura com en el moment en què va acabar.
Es tracta de ni més ni menys que de Diego Matamoros, fill del nuvi, que va arribar tard i va abandonar abans de temps el casament del seu pare. Pel que sembla, l’exconcursant de ‘Supervivientes’ va patir arrítmies, tremolors, vòmits i fortes punxades al llarg de la jornada, tal com recull Telecinco. A la seva arribada al casament, Matamoros va justificar el seu retard assegurant que alguna cosa se li havia assentat malament, tot i que més tard va confirmar aquestes patologies i va reconèixer que de no millorar el seu estat de salut acudiria a l’hospital.
Malaltia crònica
Notícies relacionadesMalgrat que només es va poder mantenir un parell d’hores a la festa, el també model no va voler perdre’s una de les dates més importants per a la família Matamoros: «En comptes d’anar a l’hospital, vaig decidir anar al casament, perquè no hi volia faltar», ha manifestat el noi. L’alegria no va durar gaire, ja que «dues hores i mitja o tres» més tard, va haver de retirar-se: «Vaig haver de tornar a casa perquè estava fet un cromo».
Cal destacar que no és la primera vegada que el fill de Kiko Matamoros afronta problemes de salut. Diego Matamoros, de 36 anys, ja va anunciar fa unes setmanes que pateix espondilolistesi, una malaltia crònica i degenerativa que li causa molt dolor al maluc i que l’ha obligat a passar per quiròfan recentment.
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Accident a Mallorca Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- EL NINOT DE MODA 48 hores d’espera per un Labubu
- Revisionisme nacionalista Trump canvia noms de llocs i festivitats en un intent de reescriure la història dels EUA
- LA PRETEMPORADA BLAUGRANA Rashford diu no estar preocupat per la seva inscripció: «Confio que el club ho resoldrà»
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Restriccions Tanquen els accessos al Cap de Creus i a l’Albera aquest diumenge per risc d’incendi