Al rebre la Medalla d’Or de Madrid
Ana Rosa Quintana, polèmica: presumeix d’haver-se criat en un barri obrer abans que es convertís «en Chinatown»
La presentadora, orgullosa de la seva fanfarroneria
La periodista Ana Rosa Quintana ha sigut distingida aquest dilluns amb la Medalla d’Or de la capital espanyola, entregada durant l’acte per la festivitat de Sant Isidre, i ha agraït el reconeixement assegurant que Madrid és «tot Espanya».
Durant el seu discurs de recepció de la distinció, Quintana ha posat èmfasi en les seves arrels familiars i ha recordat que es va criar al «barri obrer» d’Usera «abans que fos Chinatown», frase que ha generat certa polèmica a les xarxes socials.
El popular barri d’Usera concentra des de fa anys el gruix de població d’origen xinès resident a la capital, amb illes senceres plenes de negocis asiàtics amb rètols en el seu idioma.
Notícies relacionadesLa presentadora també va fer menció al fet que té família provinent de Lavapiés, un altre enclavament popular i castís de Madrid. «D’allà m’ha de venir la fanfarroneria, la família paterna venia del carrer Mayor, tinc tres fills madrilenys. Visc i disfruto la meva ciutat, perquè aquesta ciutat és una casa d’acollida», ha destacat.
☑️ USERA
— ¿Por qué es tendencia? (@acTTualidad) 15 de mayo de 2023
Por esta frase de Ana Rosa Quintana en su discurso al recoger la medalla de honor de San Isidro
👉 "Me he criado en Usera, en un barrio obrero y trabajador, antes de que fuera Chinatown"
Mi opinión... pelín racista, ¿No? pic.twitter.com/jqyTkd64GB
Per Quintana, Madrid és «on es creuen els camins, és la terra de més de 50 companys del programa, és també la terra d’un català anomenat Dalí, un granadí Lorca... és la terra de milers d’espanyols que venen a guanyar-se la vida i a viure la vida». «Madrid som tot Espanya», ha conclòs.
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Salut i feina Volver al trabajo sin vértigo: claves para superar el estrés posvacacional
- Feijóo s’absentarà per primer cop de l’acte, que serà presidit pel Rei
- Les crítiques de Sánchez als jutges tensa l’obertura de l’any judicial
- BÀSQUET Espanya ha de guanyar a Grècia o esperar un favor de Geòrgia per seguir
- FUTBOL Un any de presó pels insults de caire racista a Iñaki Williams