Negativa del comte Lequio
L’alegria d’Ana Obregón es trunca després d’una dura decisió
Mamarazzis: La notícia bomba del nou nadó d’Ana Obregón obre múltiples debats
Susana Uribarri, amiga i representant d’Ana Obregón: «Sempre està enganxada a la nena, no se’n separa»
La presentadora segueix a Miami amb la seva neta

Des que Ana Obregón ha sigut àvia, la presentadora ha recuperat l’alegria perduda després de la mort del seu fill Aless. No obstant, una dura decisió ha truncat l’alegria d’Obregón, que segueix a Miami amb Ana Sandra.
El naixement de la neta d’Ana Obregón, que durant una setmana va ser filla seva, va ser la bomba de l’any. La presentadora va tenir el nadó per gestació subrogada a Miami, on aquest procés és legal. Rius de tinta van córrer durant setmanes. Primer amb el debat sobre la gestació subrogada i la situació d’Ana Obregón, d’edat avançada. Aquells primers dies hi va haver qui va pensar que potser no era la seva filla, sinó que podia ser la seva neta, concebuda amb la mostra que havia dipositat en vida el seu fill per tenir descendència. Finalment, Ana ho va confirmar –això sí, a cop d’exclusiva– a la revista ‘Hola’, que va ser la que va treure també en exclusiva la bomba una setmana abans.
Des d’aleshores, s’ha especulat molt sobre quan tornarà Ana Obregón a Espanya amb la seva neta i a ‘Fiesta’, el programa de Telecinco que presenta Emma García, van assegurar que serà a finals de juny, coincidint amb l’aniversari d’Aless.
Bateig
Notícies relacionadesI, pel que sembla, la presentadora també està preparant el que serà el bateig de la seva neta. A ‘Fiesta’ van assegurar que Ana ha demanat a la família d’Alessandro Lequio el vestit amb el qual va ser batejat Aless, que té molta més història, ja que que pertany a la família Borbó i va ser el rei emèrit, Joan Carles, qui el va estrenar quan era nadó.
A ‘Fiesta’ van assegurar que el bateig serà un acte privat amb molt pocs convidats. Entre ells hi haurà l’avi, Alessandro Lequio. No obstant, el comte, com van comentar a ‘Fiesta’, ha rebutjat acudir-hi, una decisió que, sens dubte, suposa un dur cop per a Obregón.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Servei municipal desbordat Col·lapse a objectes perduts
- Caos ferroviari Rodalies pateix un altre cap de setmana d’interrupcions i retards a un mes d’iniciar les obres de l’R3
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Un sector en el punt de mira (i 4) Aquí estan les cases més luxoses d’Espanya, que han duplicat les seves vendes en cinc anys
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües