Als 57 anys
Mor Laura Boyer, la germana d’Ana Boyer amb qui no tenia relació
Laura Boyer, filla de Miguel Boyer i Elena Arnedo, ha mort aquest dijous a la nit als 57 anys. Una trista notícia que ha avançat en exclusiva el portal ‘Vanitatis’, que revela que ha sigut el més gran dels quatre fills de la germana d’Ana Boyer qui ha comunicat el fatal desenllaç fa unes hores als seus familiars i amics més pròxims.
Allunyada del focus mediàtic malgrat la fama que el seu pare va adquirir primer com a ministre d’Economia i després com a tercer marit d’Isabel Preysler, Laura estava divorciada i era, igual com el seu pare, economista.
Per ‘culpa’ de Preysler
Notícies relacionadesSempre discreta, la filla de Miguel Boyer es va distanciar del pare arran de la seva història d’amor amb la ‘reina de cors’ i va ser després de la seva mort quan va trencar el silenci per parlar de la relació pràcticament nul·la que tenien tant ella com el seu germà Miguel amb la petita de la família, Ana Boyer, per ‘culpa’ d’Isabel Preysler.
De moment es desconeixen les causes de la mort de Laura i a quin tanatori descansen les restes mortals que, es preveu, s’incineraran en les pròximes hores.
- La nova ordenança municipal Tarragona exigirà el català a la retolació de nous comerços i estudia ajudes econòmiques
- Ús social del català Tarragona impulsarà al juny una Taula pel Català inspirada en el model de Terrassa
- El plaer de menjar Menús creatius, vins del Priorat i vistes a les vinyes: l’experiència gastronòmica que triomfa en un poble de 345 habitants
- Festiu ¿Quins centres comercials (i en quins horaris) obren demà, Dijous Sant, a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Un informe tècnic ho avala Recaptar més IBI i sortir del mercat tensionat: Badia del Vallès aspira a la seva independència econòmica en una dècada
