Imatge refrigerant
Rosalía, el nou sabor de Coca-Cola
La nova col·laboració inclou el seu nou senzill ‘LLYLM’, així com una subhasta ‘online’ per recaptar fons per a la Fundació Antonio Gala.

Com en el seu moment Luis Miguel (als 90), Rosalía s’ha convertit en una estrella publicitària de la mà de Coca-Cola. L’artista de Sant Esteve Sesrovires ha posat amb una imatge refrescant i un somriure d’orella a orella per al llançament de Coca-Cola Movement, el nou sabor d’edició limitada zero sucre de la plataforma Coca-Cola Creations, segons ha informat la multinacional en un comunicat.
Per a la campanya de la corporació multinacional nord-americana de begudes, la tot just guanyadora del Grammy a millor àlbum llatí alternatiu o de rock pel seu disc ‘Motomami’, s’ha enfundat un ‘monolook’ blanc de línia purament esportiva.
«La transformació és una manera d’autoexpressió molt important per a les generacions actuals i no hi ha llenguatge més universal per a aquesta transformació que la mateixa música», assenyala un portaveu oficial de The Coca-Cola Company. «Associar-nos amb una artista com Rosalía, una autèntica inspiració per la seva manera de desafiar els gèneres establerts, per donar vida al nou llançament de Coca-Cola Creations ha sigut tota una revolució per a nosaltres i ens ha obert nous camins».
Segons diu el comunicat, col·laborar amb Coca-Cola ha inspirat Rosalía a compondre el seu nou single ‘LLYLM’, llançat el 27 de gener. No només és la primera vegada que Rosalía treu un tema amb seccions íntegrament en anglès, sinó que també és la primera vegada que un artista crea una cançó per a Coca-Cola Creations.
El senzill ha sigut llançat globalment per Columbia Records i forma part del vídeo principal de la campanya, protagonitzat per Rosalía, que a Espanya es podrà veure a partir de les 16 h d’aquest divendres al Coca-Cola Creations Hub.
Els fans també tindran l’oportunitat de guanyar objectes autografiats per Rosalía a través d’una subhasta ‘online’. La recaptació de la subhasta, que inclou articles com un casc, un vestit de la gira i un pòster, es destinarà a la Fundació Antonio Gala.«Estic molt emocionada pel llançament d’aquesta beguda creada amb Coca-Cola. Espero que tothom pugui disfrutar com jo d’aquest viatge ple de música, sabors i creació. M’he divertit molt creant ‘LLYLM’ i he disfrutat molt aquesta col·laboració amb Coca-Cola», ha destacat la intèrpret de ‘Malamente’.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE