Doble aniversari
El ‘regal’ enverinat de Shakira a Piqué
Per celebrar aquest dia, la diva colombiana té preparat un regal molt especial per a l’exfutbolista: una nova cançó en què s’uneix a Karol G, que també acaba de travessar una ruptura amorosa
Shakira i Gerard Piqué compleixen anys aquest dijous, 2 de febrer: l’artista bufa 46 espelmes, i l’exfutbolista, 36. El que anys enrere havia sigut una data especial per a tots dos, ara pot ser que es converteixi en un dia més de controvèrsia entre ells.
Si mirem enrere, una de les seves festes d’aniversari més recordades va ser el 2011, aquella en què la parella va confirmar oficialment la seva relació. El jugador ho va anunciar a través d’una foto publicada als seus comptes de Facebook i Twitter. Hi apareixien contents i envoltats d’amics i familiars com Tonino, el germà de Shakira, i Carles Puyol, que en aquell moment sortia amb la model Malena Costa.
Tot i que les seves vides han experimentat un gir de 180 graus, aquest dijous celebraran el seu aniversari cada un per la seva banda, probablement l’exjugador del Barça ho farà amb la seva nòvia, Clara Chía, i la seva família. Però la diva de Barranquilla, que segurament el passarà amb els seus dos fills i un grup d’amics, té guardat un regal molt especial a la seva exparella.
Es tracta d’una nova cançó amb Karol G. La compositora colombiana ha anunciat al seu Instagram que traurà un nou àlbum, titulat ‘Mañana será bonito’. Encara no ha detallat quan sortirà a la llum, però tot apunta que inclourà una cançó junt amb la seva compatriota i que aquesta continuarà relatant el seu desamor, que sembla que no té final.
De fet, les dues estrelles colombianes han traslladat a la seva música les seves ruptures sentimentals. Concretament, al disc ‘El barco’ de Karol G inclou diverses cançons que fan referència al final del seu festeig amb el cantant porto-riqueny Anuel AA.
A més, Karol G va aparèixer fa uns dies amb una samarreta en què es llegia ‘Te quedé grande’, mostrant així el seu suport incondicional a la seva paisana, ja que coincideix amb un dels paràgrafs de la cançó amb Bizarrap.
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»