Parella del moment
¿Què ha estudiat Clara Chía, la nova nòvia de Piqué?
Shakira i Gerard Piqué eviten el seu incòmode retrobament a l’aniversari del seu fill Milan
Shakira i Piqué: de parella ideal a un triangle amorós amb ruptura dolorosa
Mamarazzis: la relació entre Gerard Piqué i Clara Chía, «cada vegada més enfortida»

La separació de Gerard Piqué i Shakiraha esquitxat a una tercera persona. Les contínues referències entre tots dos des de l’estrena de la ‘Bizarrap Music Session’ de la cantant colombiana, amb una lletra plena d’indirectes a la seva exparella, també han involucrat Clara Chía, nova nòvia de l’exfutbolista.
Malgrat que la infidelitat protagonitzada per aquesta jove catalana ha posat totes les mirades sobre ella, són pocs els detalls que es coneixen sobre la seva formació acadèmica i la seva vida familiar.
Formació de luxe
Notícies relacionadesSegons recullen diversos mitjans, Clara Chía ha estudiat la carrera de Publicitat i Relacions Públiques, un grau que li hauria permès aconseguir el perfil professional idoni per entrar a treballar a Kosmos, l’empresa propietat de Gerard Piqué on tots dos es van conèixer. Chía hauria passat per les aules universitàries de la costosa Escola Internacional de Protocol de Barcelona (EIP) i, més tard, hauria entrat a Escrivá Events, empresa especialitzada en la planificació de bodes i cerimònies per a personatges públics.
Abans, altres mitjans apunten que la jove s’havia format a l’Escola Frederic Mistral i l’Institut Escola Costa i Llobera i l’Escola Lleó XIII, dos centres educatius de Barcelona amb alt reconeixement.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032