Memòries
El príncep Enric denuncia les agressions físiques i verbals que va rebre del seu germà, el príncep Guillem
El duc de Sussex ha tornat a atacar la Casa dels Windsor i aquest cop és l’hereu el que en surt més malparat
El príncep Enric ha tornat a atacar la Casa dels Windsor i aquest cop és el seu germà, el príncep Guillem, el que en surt més malparat. Segons narra a la seva autobiografia ‘Spare’, va ser víctima d’agressió física i verbal per part del seu germà, després d’una baralla relacionada amb Meghan Markle.
D’acord amb el diari britànic ‘The Guardian’, que va obtenir en exclusiva un fragment del llibre, el duc de Sussex va denunciar que, durant l’any 2019 a la seva llar de Londres i després d’una discussió, l’hereu a la corona va qualificar Markle de «difícil», «grollera» i «abrasiva».
El menor dels fills de Carles III va assegurar que el seu germà només es feia ressò del que els diaris britànics escrivien sobre Meghan, i això va derivar en una intensa disputa.
«La confrontació es va intensificar fins que Guillem em va agafar pel coll, em va arrencar el collar i em va tirar a terra», relata el príncep Enric al seu llibre.
Segons explica a les seves memòries, que sortiran a la venda la setmana vinent, el príncep Guillem es va acostar fins a la seva residència per aclarir tota la controvèrsia i múltiples polèmiques que envoltaven els llavors noucasats.
La tensió va augmentar quan el príncep Enric va retreure al seu germà que actués com un hereu i va criticar la poca ajuda que rebia d’ell davant la pluja de crítiques que arribaven pel seu matrimoni amb Meghan.
Notícies relacionadesAquests comentaris van enfurismar el seu germà, que va anar fins a la cuina maleint per agafar un got d’aigua.
«Va deixar l’aigua, em va insultar i es va abalançar a sobre meu. Tot va ser molt ràpid. Molt ràpid. Em va agafar pel coll, em va arrencar el collar i em va tirar a terra. Vaig caure a sobre del recipient del menjar del gos, que es va trencar sota la meva esquena. Vaig quedar atordit, després em vaig aixecar i li vaig dir que marxés de casa meva», relata.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
