El retorn de la diva

Rihanna firma amb Apple un acord milionari per produir un documental sobre la seva tornada a la música

Mostrarà la preparació de la seva gran actuació en l’intermedi de la Superbowl i donarà detalls de la realitat de la seva vida ara que és mare

Rihanna firma amb Apple un acord milionari per produir un documental sobre la seva tornada a la música

EFE / WILL OLIVER

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

Després de sis anys allunyada de la música, l’octubre passat Rihanna sorprenia tothom anunciant la seva tornada com a cantant amb el llançament de ‘Lift Me Up’, la banda sonora de la pel·lícula Black Panther: Wakanda Forever, i la primera cançó de l’artista de Barbados des que el 2018 va publicar ‘Anti’, que sense saber-ho seria el seu últim àlbum abans d’una llarga pausa. 

Tanmateix, amb un únic tema no n’hi ha prou per als fans, i tampoc per a la cantant, que guardava un as sota la màniga, el seu gran retorn als escenaris potser amb el concert més important de la seva vida, l’actuació de la mitja part de la Superbowl. 

És l’esdeveniment esportiu més important de l’any als Estats Units. L’edició anterior, amb un espectacle musical protagonitzat pels rapers Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar, va aconseguir una audiència pròxima als 100 milions d’espectadors; i aquest any, amb la nostàlgia de l’«efecte Rihanna», s’espera que pugui arribar fins i tot a batre el rècord de l’intermedi més vist de la història, que des del 2015 ostenta Katy Perry amb un públic d’uns 118.5 milions. 

L’autora d’èxits com ‘Umbrella’, ‘We Found Love’, ‘Diamonds’ o ‘Work’, entre moltes altres, va aconseguir el protagonisme del xou després de la negativa de Taylor Swift, que va rebutjar l’oportunitat per poder centrar-se plenament en la reedició dels seus sis primers àlbums. Però això no fa abaixar les expectatives dels aficionats, entusiasmats per tornar a veure en acció la diva del pop que, des de fa anys, s’ha centrat més en la seva faceta d’empresària, dirigint la seva línia de maquillatge, Fenty Beauty, i la seva marca de llenceria, Savage x Fenty, per a la qual es va retratar recentment l’actor, Johnny Depp, en un dels primers treballs després de l’escandalós judici contra la seva exdona, Amber Heard.

Notícies relacionades

Amb l’objectiu de cobrir a fons l’esperat espectacle, Apple ha arribat a un acord milionari amb l’artista per elaborar un documental que immortalitzi el moment. Les càmeres seran a l’State Farm Stadium de Glendale, a Arizona, per filmar tots els detalls, però també gravaran els assajos, les reunions i tot el que passi entre bastidors abans de la gran nit. La producció, a més, serà també una mostra clara de quina és la realitat de la seva vida ara que es torna a dedicar a la música i, aquest cop, com a mare. 

De moment no es coneixen més detalls de la proposta, però s’espera que pugui ser similar a les d’altres artistes que també van documentar el seu pas per la Superbowl, com Lady Gaga amb ‘Five Foot Two’, en què abordava els seus problemes amb la fama i la soledat mentre s’estava preparant per al seu gran xou; o el ‘Halftime’ de Jennifer Lopez, en què reivindica la seva carrera artística com a dona i llatina amb la final de la NFL del 2020 com a teló de fons.