Durant el dol per Isabel II
Meghan Markle cancel·la el seu podcast a Spotify en ple acostament a la família reial britànica
El príncep Harry i Meghan Markle causen furor en la seva visita a una ràdio per a joves a Londres
Meghan Markle ha decidit cancel·lar els nous episodis del seu podcast de Spotify durant el període de dol oficial per la mort de la reina Isabel II, segons una alerta publicada a l’esmentada plataforma aquest dilluns. ‘Archetypes’, que és com s’anomena el podcast, estava sent un èxit d’audiència en les seves primeres emissions, a les quals van acudir com a convidades la cantant nord-americana Mariah Carey i la tennista Serena Williams. El podcast, que havia de comptar amb 12 entregues, analitza les «etiquetes que intenten frenar les dones», segons la seva descripció de Spotify.
Els ducs de Sussex, Enric i Meghan, van renunciar als seus deures reials el 2020, i des d’aleshores es van distanciar de la família reial, criticant durament el Palau de Buckingham i la manera en què van ser tractats.
Notícies relacionadesTanmateix, la parella va aparèixer inesperadament dissabte passat amb el Príncep Guillem, l’hereu al tron, i la seva dona Kate per fer un tomb a prop del casell de Windsor, cosa que va plantejar la possibilitat d’un acostament entre els germans.
En aquesta línia d’acabar amb les picabaralles aquest matí Enric va retre un homenatge molt personal a la seva àvia, dient que apreciava el temps que havia passat amb ella i, a més, va prometre honrar el seu pare, el rei Carles III, com a nou monarca. La mateixa Markle havia dit poc temps enrere que Enric i el rei Carles estaven distanciats.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- De la mà de la IA El Govern s’inspira en el model estoni per simplificar els tràmits administratius
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
- L’atenció primària Les infermeres de Catalunya critiquen la vacunació «improvisada» contra la grip en una jornada de concentracions
