Ruptura mediàtica
Shakira va voler tornar amb Piqué dues vegades
Piqué no hauria volgut tornar amb la cantant, potser perquè se n’ha desenamorat i sembla estar il·lusionat amb una altra dona
La separació de Gerard Piqué i Shakira es convertirà en el xafardeig de l’estiu, una ruptura que sembla no haver sigut fàcil, sobretot per a la cantant colombiana, tal com ha revelat el mitjà ‘20 Minutos’.
El diari digital assegura que, tot i que la decisió ja està presa, Shakira va intentar reprendre la relació dues vegades. Estima moltíssim el pare dels seus fills, i tot i que hauria patit (ho pots saber al llegir la lletra del seu últim single, ‘Te felicito’), volia tancar la ferida i tornar a començar.
Piqué no hauria volgut tornar amb Shakira, potser perquè se n’ha desenamorat i sembla estar il·lusionat amb una altra dona. De moment, no s’ha confirmat això últim, però ell ja es troba al seu domicili de solter a l’espera que s’acabi el divorci.
Notícies relacionadesUna dècada i dos anys després, amb diversos enfrontaments amb la justícia i un parell de fills, la relació s’acaba d’una manera tan sobtada com va començar. ¿O no?
De fet, el 27 de maig, durant una entrevista amb el programa ‘This Morning’, Shakira va parlar amb franquesa sobre la lletra de la seva cançó i va assegurar que «ens passa a totes, una vegada cada cert temps, a les dones. Creus que estàs en una relació sincera, però no és tan real com pensaves». I va rematar les seves paraules assegurant que el que buscava mentre escrivia aquesta lletra era «conèixer la veritat».
- Ranking de multimillonaris Qui és la persona més rica de Catalunya segons Forbes?
- Segona edició Barcelona estrena ruta Mortadel·lo i Filemó per celebrar el Dia Ibáñez
- Caos ferroviari a Catalunya La xarxa de Rodalies, més lenta que fa una dècada: la falta de manteniment triplica les limitacions de velocitat des del 2017
- Primàries el 17 d’abril La candidatura oficialista per dirigir ERC a Barcelona es compromet a no ser "contrapoder" de Junqueras
- Loles León recorda la seva infantesa a Barcelona: "La Barceloneta és humanitat i solidaritat, llar"
