Model talismà
Winona Ryder torna a posar per a Mark Jacobs

Winona Ryder, icona dels 90, protagonitza la nova campanya glam-grunge de Marc Jacobs, després d’haver posat fa anys per al modista novaiorquès.
L’actriu de ‘Stranger Things’, de 50 anys, que ha sigut fotografiada per Harley Weir i Emma Wyman, apareix en les imatges amb el nou bolso d’espatlla J Marc Shoulder Bag, així com amb diferents peces com un vestit llencer amb detalls de puntes, una faldilla de tul negra i diversos ‘looks’ inspirats en els anys 90.
En un vídeo i a les diferents fotos, la protagonista de ‘Reality Bites’ llueix un tall bob i un maquillatge estil gòtic: ulls fumats, una generosa quantitat de coloret i ungles negres brillants, que aporten un toc grunge.
La relació entre l’actriu i el dissenyador és ben curiosa. El 2001, Ryder va ser arrestada per robar més de 3.000 euros en peces de dissenyador d’una botiga de Saks Fifth Avenue, inclòs un suèter de caixmir.
Setmanes després, la intèrpret va utilitzar un vestit del dissenyador per assistir al judici i, en una astuta jugada de màrqueting, Jacobs va elegir Ryder per a la seva campanya.
Winona va ser condemnada per furt i sentenciada a tres anys de llibertat condicional, però llavors l’actriu i el creador van iniciar una estreta amistat.
De fet, dos anys més tard, a la primavera del 2003, Jacobs va llançar una campanya amb Winona com a protagonista: «Li vaig demanar fer aquesta campanya perquè em va semblar que estava guapíssima e totes aquestes fotos que hem vist d’ella recentment, amb independència que fossin en el judici», va explicar llavors.
Notícies relacionadesEl 2015, Winona es va convertir de nou en la imatge de la nova línia de bellesa Marc Jacobs Beauty. I ara, el modista ha tornat a fitxar-la per protagonitzar la campanya del seu últim bolso: J Marc Shoulder Bag.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe