Ruptura reial
Iñaki Urdangarin demana «respecte» després de l’anunci de la separació de Cristina de Borbó
L’excunyat de Felip VI revela com estan els seus fills després del comunicat oficial
La infanta Cristina i Urdangarin se separen
Després de 24 anys de matrimoni i quatre fills en comú, la infanta Cristina i Iñaki Urdangarin han decidit emprendre camins separats després que l’exjugador d’handbol hagi sigut ‘enxampat’ en actitud carinyosa amb una companya de feina anomenada Ainhoa Armentia, amb qui la seva relació s’hauria estret en els últims mesos.
Un ‘secret a crits’ que els exducs de Palma confirmaven aquest dilluns, enviant un breu comunicat conjunt en què anunciaven la «interrupció de la seva relació matrimonial», remarcaven el «compromís intacte amb els seus fills» i demanaven «respecte» per als seus familiars al tractar-se d’una notícia de l’àmbit estrictament privat.
Un eufemisme amb què Cristina i Urdangarin donen per finalitzat el seu matrimoni, i amb què han evitat pronunciar les paraules separació i divorci, que se suposa que podrien ser els següents passos que farà la ja exparella.
Mentre la germana de Felip VI es manté en parador ‘desconegut’ –uns apunten que podria ser a Ginebra després d’haver passat uns dies a Madrid amb la reina Sofia, però d’altres asseguren que podria trobar-se a Abu Dhabi amb l’emèrit Joan Carles– i no hi ha cap imatge seva des que es van publicar les imatges d’Iñaki amb Ainhoa Armentia, el vitorià continua amb la seva vida, intentant donar normalitat a aquest complicat tràngol.
Si ahir, hores després d’anunciar la seva separació, vèiem Urdangarin abandonant el seu lloc de treball assegurant que «ja està tot dit» amb el comunicat que havien enviat poc abans, aquest dimarts el ja exmarit de la infanta Cristina ha seguit en la mateixa línia, reiterant que no té «res més a dir» i demanant «respecte» en aquests delicats moments.
Sense respostes sobre Ainhoa
Agraint el respecte de la premsa, Iñaki ha preferit no respondre a les preguntes relacionades amb Ainhoa –com està ella enmig d’aquesta voràgine mediàtica o si inicia una relació sentimental amb ella–, però sí que ha explicat com es troben els seus fills, Joan, Pau, Miquel i Irene, després de la seva separació: «Tots molt bé».
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»