MUSA MUSICAL
Sara Carbonero, protagonista del nou videoclip de Tu Otra Bonita
La banda madrilenya Tu Otra Bonita, en col·laboració amb Valeria Castro, llançarà un nou senzill, «Crema», el videoclip del qual comptarà amb la presència de la periodista

Sara Carbonero sembla haver recuperat l’alegria després de la seva inesperada ruptura amb Iker Casillas. I és que a la manxega les coses no li poden anar millor tant a nivell personal amb la seva nova il·lusió, Kiki Morente, i en el professional amb nous projectes que té entre mans.
Al seu programa radiofònic ‘Que siga el baile’, se suma ara un nou treball molt especial que té a veure amb la música. I és que la periodista complirà un dels seus somnis: protagonitzar un videoclip. Es tracta del vídeo musical amb el que la banda madrilenya Tu Otra Bonita llançarà el seu nou senzill, ‘Crema’, en col·laboració amb la cantant Valeria Castro i on la reportera serà l’estrella.
Notícies relacionades
Segons ha afirmat Carbonero es tracta d’un dels seus grups favorits. «Va ser a l’estiu del 2017, viatjant amb cotxe per Menorca, amb el vent a la cara, la sal encara a la pell i molt poques preocupacions a la maleta quan vaig escoltar per primera vegada una de les cançons més canalles de Tu Otra Bonita», recorda en la nota de premsa en què anuncia que formarà part d’aquest nou projecte. Segons ella, ‘Se quemó’ es va convertir en una espècie d’himne «del bon rotllo» entre els seus amics, al qual es van anar unint temes com Pastelitos o polvitos, Ganas de i A poco, la seva cançó preferida «des de la primera vegada que la vaig escoltar».
«Amb el temps i després de conèixer una mica més a fons la seva música, de seguir-los, de parar-me a disfrutar les seves lletres i els seus acords, em vaig adonar que aquesta banda madrilenya és molt més que un grup per passar-s’ho bé donant-ho tot en els seus concerts», ha conclòs.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se