RETROBAMENT PÚBLIC
Kim Kardashian i Kanye West viatgen en família a San Francisco
Malgrat portar vides separades des de fa més de mig any, la presentadora i el raper han disfrutat d’uns dies amb els seus quatre fills

Tot i que no s’han posat d’acord per firmar la sentència de divorci, sembla que Kim Kardashian i Kanye West volen portar la seva separació de la forma més civilitzada de cara als seus fills. La presentadora va volar de Nova York a San Francisco aquest divendres a la nit per reunir-se amb el raper d’‘All of the Lights’, de 44 anys, i els seus quatre fills, segons publica ‘Page Six’ en exclusiva.
L’exparella, al costat de North, de 8 anys; Saint, de 5; Chicago, de 3 i Psalm, de 2, van esmorzar dissabte al matí i després es van dirigir al Museu d’Art Asiàtic abans que obrís al públic. «S’estan portant molt bé, i va ser la seva sortida pública junts com una família, reconfirmant que estan en sintonia quan es tracta de ser uns pares compartits i posar els seus fills primer», va dir una font a aquest mitjà, a San Francisco.
Notícies relacionades
Després de passar el cap de setmana en família, el polèmic empresari va volar a Las Vegas, on va organitzar una festa per sentir el seu nou àlbum, mentre que Kardashian va tornar a Los Angeles amb els nens.
Mentre Kardashian està sense parella, West manté una relació amb la model russa Irina Shayk, tot i que alguns mitjans ja parlen que la relació s’està refredant. «A ella li agrada com amic, però no vol una relació amb ell», afirma ‘People’.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»