MATRIARCA DEL CONEGUT CLAN
Mor la mare d’Ángela Molina
Ángela Tejedor, viuda d’Antonio Molina va morir als 88 anys a la seva casa d’Eivissa envoltada dels seus vuit fills: Ángela, Antonio, Juan Ramón, José Alberto, Paula, Noel, Mónica i Miguel, més conegut com Micky

Aquest dissabte va morir Ángela Tejedor Capitán, matriarca del conegut clan Molina. La dona del cantant de copla i flamenc Antonio Molina va morir als 88 anys a la seva casa d’Eivissa, l’illa on tota la família es retrobava cada any.
Els seus fills, que en els pròxims dies traslladaran el seu cos a Madrid per ser enterrada al cementiri de Fuencarral, al costat de les restes del seu marit, no s’han separat d’ella durant aquests últims dies.
La mare d’Ángela, Micky i Mónica Molina va estar casada amb el llegendari artista des de 1951 fins que va morir el 18 de març de 1992 per una fibrosi pulmonar.
Notícies relacionadesEl matrimoni va tenir vuit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, més conegut com Micky, Mónica i Noel. La majoria d’ells es van dedicar al món de l’espectacle.
La més coneguda és, sens dubte, Ángela Molina, que recentment va obtenir el Goya d’Honor en la cerimònia telemàtica que va tenir lloc a Màlaga. L’actriu va dedicar el premi a la seva mare i al seu pare. «Vull donar gràcies a Déu per l’amor... Quan us parlo dels meus pares m’envaeix l’amor», va destacar en el seu emotiu discurs.
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Vilaplana eixampla l’ombra sobre Mazón
- Un Barça instal·lat en el caos
- Guerra a Gaza Espanya crida a consultes l’ambaixadora a Israel per les «calúmnies» als ministres del Govern
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Oposició a la sentència El MNAC reitera la seva «incapacitat tècnica» per traslladar les pintures de Sixena i envia al jutge nous informes que «avalen» la seva postura
- Medi ambient Catalunya instal·la tres nous radars per prevenir millor possibles inundacions als càmpings