ARTISTA EN ‘STAND BY’
Emma Watson aparca la seva carrera professional per estar amb el seu nòvio
Fa 18 mesos que l’actriu britànica de ‘Harry Potter’ surt amb un jove empresari californià
Emma Charlotte Duerre Watson, coneguda artísticament com a Emma Watson, ha decidit prendre’s un temps sabàtic que li permeti estar amb Leo Alexander Robinton, la seva actual parella. Així ho ha comunicat la representant de l’actriu, model i activista britànica de 30 anys, mundialment coneguda per haver interpretat el personatge d’Hermione Granger en la sèries de pel·lícules de ‘Harry Potter’.
«La seva carrera està inactiva i té previst assumir nous compromisos laborals», confirmava l’agent de l’artista.
Famosa des dels 9 anys quan es va estrenar la primera pel·lícula de la saga, ‘Harry Potter i la pedra filosofal’, Emma sembla disposada a consolidar la relació sentimental amb Leo, el jove californià amb el qual surt des de fa 18 mesos, segons publica el britànic ‘Daily Mail’.
Temporada a Eivissa
‘Emma ha passat a la clandestinitat, s’està establint amb Leo. Estan amagats i lluny del focus mediàtic. Potser volen formar una família», asseguren algunes fonts.
Pel que sembla, Emma i Leo, que es guanya molt bé la vida venent cànnabis de forma legal a Los Angeles, van estar vivint una temporada a Eivissa, on passava els matins llegint els diaris i prenien batuts en un cafè vegà. Fa uns dies la parella va ser fotografiada en una actitud acaramel·lada mentre passejaven per Los Angeles, cafè en mà.
- Entre Tots El futur de les pensions: «¿Com li pots demanar a un jove que cobra 800 euros que sostingui el sistema?»
- La lluita contra la pandèmia Catalunya obre la porta a iniciar una desescalada a partir del 26 d'abril
- ‘Quo vadis’ Barcelona Oriol Mitjà: «A Papua Nova Guinea jo ja era una persona incòmoda per al poder»
- ‘Desborbonització’ Els últims 110 quilos de Joan Carles I desapareixen de Barcelona
- Xefs afortunats Samantha Vallejo-Nágera, Jordi Cruz i Pepe Rodríguez, salvats de la ruïna per ‘Masterchef’
- La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO ¿S’ha de prohibir fumar a les terrasses de bars i restaurants?
- Cita amb les urnes ¿Per què Ayuso arrasa? Claus i racons de l’enquesta del GESOP sobre les eleccions a Madrid
- Entre Tots El futur de les pensions: «¿Com li pots demanar a un jove que cobra 800 euros que sostingui el sistema?»
- Sanitat proposa prohibir fumar en terrasses tot i que hi hagi dos metres de distància
- Anècdota de l’expresident El Tsar Groc, heroi des de jovenet