Ven a més de 100 països
Mayoral, 80 anys vestint els nens
La fàbrica de mitges i mitjons que va néixer a Màlaga el 1941 és avui líder en moda infantil a Espanya i el tercer grup a nivell europeu
Produeix 30 milions de peces a l’any per a un públic d’entre 0 i 16 anys
La fàbrica de mitges i mitjons que va fundar Francisco Domínguez Toledo el 1941 a Yunquera (Màlaga) és avui la firma de moda infantil líder a Espanya i el tercer grup a Europa. Mayoral, nom que va adoptar l’empresa als anys 70, bufa 80 espelmes aquest 2021 convertida en un referent internacional que ven a «més de 100 països a través d’una xarxa de 20 companyies comercials a l’exterior, 250 agents comercials, 245 botigues Mayoral i més de 10.000 clients repartits per tot el món», detallen des de la companyia que avui dirigeix Rafael Domínguez de Gor. Els països amb major presència, a més d’Espanya, són Itàlia, Portugal, Grècia i Rússia, si bé els nens de 0 a 16 anys també vesteixen amb els models de la marca a Dinamarca, Alemanya, Finlàndia, Irlanda, els Països Baixos, Àustria, Polònia, el Regne Unit i fins i tot als Estats Units i Mèxic, entre d’altres.
Per celebrar aquest aniversari l’empresa ha recuperat l’eslògan d’un dels seus anuncis que van quedar gravats en l’imaginari col·lectiu: «Mayoral, fa amics», en el qual es veia com uns jugaven en una pista de bàsquet.
Ara també han estrenat un nou vídeo commemoratiu, un segell especial, i han llançat una promoció de 80 bons de 80 euros a través de la web de Mayoral.
Cuidar-se del planeta
La firma s’ha proposat un objectiu verd: cuidar-se del planeta. Ha creat #ecofriends, «un projecte de sostenibilitat basat en el seu ferm compromís amb el medi ambient a través d’accions i iniciatives cap a un futur més sostenible». Per això, treballa perquè el 50% de les seves col·leccions continguin teixits d’origen sostenible el 2025. «L’objectiu és impulsar un canvi positiu, reduir l’impacte en el planeta i contribuir que els nens heretin un món millor», expliquen. Aquest any té previst incloure fibres cel·lulòsiques certificades ecològicament responsables (viscosa i lyocell), cotó orgànic, cotó de producció sostenible i fibres reciclades (entre les quals es pot destacar Repreve, una fibra de polièster amb nom propi fabricada amb ampolles de plàstic reciclades).
A més, la companyia aposta per la reducció gradual de plàstic en l’etiquetatge i la paqueteria i per l’ús de bosses de paper 100% reciclat.
Tots els productes, més de 30 milions de peces a l’any, es dissenyen a la seu central de Màlaga, on un equip de més de 100 dissenyadors treballa cada temporada en nous models de tèxtil, calçat i complements a través de col·leccions estructurades que configuren ‘looks’ complets i famílies de peces per estils.
Noves línies i productes
Notícies relacionadesLes línies de producte han anat evolucionant a través dels anys amb la incorporació del calçat (del número 19 al 38), noves marques com Mayoral Newborn i l’acabada d’estrenar Abel & Lula, la marca prèmium del grup Mayoral. Cada any venen dues col·leccions alegres, còmodes i funcionals enfocades en la moda comercial, que segueix tendències i és versàtil.
A l’hora de realitzar els dissenys, la seguretat infantil és una garantia absolutament prioritària, per la qual cosa la marca disposa d’un departament específic que vetlla pel seu compliment.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- LES SEQÜELES DE L’ELIMINACIÓ EUROPEA Tensió al vestidor del Barça
- Vine a escalar i queda't a dormir
- Seguretat Social Espanya haurà d’ajustar les pensions en 12.000 milions
- CELEBRACIONS ¿Quan és el Dia de la Mare 2020? Dates de tots els països
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Seguretat Social Arriba el juny: bon mes per a aquests jubilats que cobraran 6.000 euros
- PROGRAMACIÓ Set noves produccions en la temporada del Liceu
- Un nom que imprimeix caràcter Dir-se Terricabras