22 quilos menys
Nicky Jam exhibeix la seva notable pèrdua de pes
El cantant porto-riqueny mostra l’abans i el després a les xarxes socials

L’artista porto-riqueny Nicky Jam va revelar aquest dilluns a través de les xarxes socials que ha perdut 22 quilos de pes, cosa que ha canviat completament la seva aparença física, molt més esvelta de l’habitual. Nicky Jam, de 39 anys, presumeix en el seu compte de la xarxa social d’Instagram de la pèrdua de pes, i en dona fe amb dues fotos en les quals es veu l’abans i el després del seu espectacular canvi d’aspecte.
«50 lbs», escriu Nicky Jam en el seu compte, cosa que no va passar desapercebuda entre els seus seguidors, que immediatament van destacar la nova figura, més estilitzada, del cantant de música urbana porto-riqueny. Entre la llista de famosos que van aplaudir el canvi de físic del cantant figuren artistes com Wisin, Luis Fonsi i Don Omar, que feliciten al seu compatriota per l’esforç, i el gran resultat aconseguit.
Amb Daddy Yankee
Et pot interesarNicky Jam havia estat a les xarxes socials en els últims dies, però el gran contrast d’imatge no es capta bé fins avui, quan va situar en el seu compte d’Instagram les dues imatges en què es veu clarament com ha perdut aquests quilos de més que durant molts anys han acompanyat l’artista urbà porto-riqueny. Nicky Jam és un dels pioners i més populars representants del gènere urbà, com demostren els prop de 1.000 milions de reproduccions entre tots els seus temes i vídeos musicals.
Nicky Jam va iniciar el 2020 retrobant-se amb el seu excompany Daddy Yankee, un altre pioner del moviment urbà, per gravar el tema ‘Muévelo’. El tema es va convertir ràpidament en un èxit global, generant més de 23 milions de reproduccions a Spotify, més de 9 milions a Apple Music i més de 160 milions de visualitzacions en el seu vídeo oficial a YouTube. Va llançar recentment junt amb el també porto-riqueny Myke Towers, una de les grans promeses del moviment urbà, ‘Polvo’.
- Protestes per l’empresonament de Hasél Xoc de violències a Barcelona
- Disturbis a la capital catalana Almenys 10 detinguts a BCN després de la manifestació a favor de Hasél
- L’epidèmia es contrau lleugerament a Catalunya a les portes d’una nova obertura
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 28 de febrer del 2021
- Neix al Zoo de Barcelona una mona aranya, espècie en perill d’extinció
- El Parlament Europeu deixa Puigdemont a un pas de perdre la immunitat
- A Lliçà d’Amunt Bosch anuncia el tancament d’una altra de les seves plantes a Catalunya i ultima 336 acomiadaments
- Disturbis a la capital catalana Almenys 10 detinguts a BCN després de la manifestació a favor de Hasél
- Vuitè dia de mobilitzacions Manifestacions per Pablo Hasél a Barcelona i altres ciutats d’Espanya | Última hora de les protestes en directe
- reivindicació Els empresaris catalans diuen «prou»