PARELLA DE L'ESTIU
Mario Casas i Débora François passegen el seu amor per Barcelona
L'actor torna a estar il·lusionat amb la jove intèrpret belga

zentauroepp54365555 gente 05 08 2020 combo entre mario casas i su mujer deborah 200805134719
A finals de l’any passat, Blanca Suárez i Mario Casas van posar punt final a la seva relació. Mentre l’actriu va refer la seva vida amb el també actor Javier Rey, ell ha trobat de nou l’amor de la mà de Déborah François. I és que tot i que l’actor sempre ha sigut molt discret al llarg de la seva vida, els dos han anat deixant moltes pistes a les xarxes socials, fins que finalment s’ha fet públic.
Déborah François va néixer a la ciutat belga de Lieja, però viu a França, i comparteix professió amb el seu nòvio. La parella es va conèixer durant el rodatge d’‘El practicante’, un film que s’estrena el pròxim mes de setembre i que tots dos ja han començat a promocionar a les seves respectives xarxes socials.
La jove, que té 21.000 seguidors en el compte d’Instagram, va saltar a la fama a França arran de protagonitzar ‘L’Enfant’, pel·lícula guanyadora de la Palma d’Or al Festival de Cannes del 2005 i per la qual va rebre el premi Joseph Plateau a la millor actriu belga.
La parella està passant uns dies a Barcelona, on han llogat un apartament a la zona alta de la ciutat i disfruten de romàntics passejos pel port, tal com mostren les fotos que publica ‘Diez Minutos’.
Segons la revista, els actors, que van dinar sota l’Hotel W Barcelona, en una coneguda terrassa, es van mostrar molt carinyosos i en cap moment van ocultar els seus gestos de carinyo.
Notícies relacionades
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard