SERÀ UNA NENA
David Bisbal i Rosana Zanetti revelen el sexe del nadó que esperen
El matrimoni va anunciar fa un mes que estaven esperant el seu segon fill en comú
zentauroepp48527567 david bisbal bautizo instagram200607092246
David Bisbal i la seva dona Rosanna Zanetti van anunciar el 10 de maig passat que tornaran a ser pares . «Volem buscar la parelleta», deien a les xarxes socials. El matrimoni va donar la notícia amb una foto al costat del seu fill Matteo, que té 1 any, i Ella, la filla que David Bisbal va tenir amb Elena Tablada, molt il·lusionada amb el seu paper de germana gran. Gairebé un mes més tard, David i Rosanna han anunciat, de la mateixa manera que esperen una nena, que probablement naixerà amb l'arribada de la tardor. Ho han fet amb una foto en què va aparèixer Bisbal, que el 5 de juny va celebrar el seu 41è aniversari, i la paraula 'nena' dibuixada a la panxa de la jove veneçolana, de 31 anys.
Ver aquesta publicació en Instagram Papá, Mama i... . . . . La nostra nena en camí ❤️ Una publicació compartida de Rosanna Zanetti (@rosannazanetti) el 6 juny, 2020 a les 11:33 PDT
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Consultori de parella Rosa Rabbani, psicòloga: "El criteri per anar o no El criterio para ir o no al dinar de Nadal amb la teva família política és pensar en la teva parella"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
