ANUNCI FELIÇ
David Bisbal i la seva parella esperen el seu segon fill
El cantant i la model han donat la notícia a les xarxes socials
jordania
Enmig de la crisi sanitària respecte a la Covid-19 també hi ha bones notícies, i en aquesta ocasió els protagonistes són David Bisbal i Rosanna Zanetti. La parella ha sorprès tots els seus seguidors anunciant a través de les seves xarxes socials que tornaran a ser pares. Una notícia que arriba just un any i un mes després que nasqués el petit Mateo, el primer fill de la parella.
Tal com han confirmat, la model veneçolana està de quatre mesos, i serà aquest mateix any quan ampliïn la família. «Soc un enamorat de la meva família i estem molt feliços que continuï creixent. Fa quatre mesos vam rebre la millor notícia, nadó en camí!!!!», ha escrit Bisbal a Instagram, compartint una foto familiar molt divertida. David Bisbal, de fet, serà pare per tercera vegada, ja que té una filla, Ella, amb la seva anterior parella, Elena Tablada.
Notícies relacionades
La model, per la seva banda, ha compartit una imatge de la seva panxa d’embarassada amb les mans de la resta de la seva família, i ha escrit: «La família continua creixent i no podem ser més feliços! Nadó en camí», a més ha aprofitant per felicitar el Dia de la Mare, que avui se celebra a molts països de Llatinoamèrica: «El segon diumenge de maig se celebra ‘El dia de les mares’ a la meva Veneçuela i a diversos països de Llatinoamèrica. Aprofito per felicitar-les i enviar-los tot el meu afecte. Felicitats, mares!».
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
