A INSTAGRAM
Vanessa Bryant publica la primera foto familiar després de la mort de Kobe i la seva filla Gigi
«Somriu, tot i que et faci mal el cor», l'emotiu missatge que ha escrit la víuda de l'estrella dels Lakers
Vanessa Bryant ha volgut compartir una bonica imatge en el seu perfil d’Instagram després de la terrible pèrdua del seu marit, Kobe Bryant, i la seva filla Gigi, en un accident d’helicòpter a Califòrnia a finals de gener.
La vídua de Kobe Bryant ha pujat la primera fotografia de la seva família unida després de la tragèdia que va acabar amb l’ídol dels Lakers, als 41 anys, la seva filla de 13 anys i els altres vuit ocupants de l’aparell privat, un Sikorsky S-76.
L’última vegada que Vanessa es va veure amb les seves filles Capri, Bianka i Natalia va ser al funeral multitudinari que es va celebrar a l’Staples Center de Los Angeles per retre un homenatge al jugador i a la seva petita Gigi.
Ara, Vanessa Bryant ha volgut compartir aquesta imatge davant el mural en honor al seu marit i la seva filla amb les seves tres filles. Una fotografia que arriba després de la imatge que va publicar aquest diumenge on es veia Natalia, de 17 anys, en aquest mateix mural abans de celebrar el ball d’hivern del seu institut.
Una bonica estampa familiar que la vídua del mític jugador dels Lakers va acompanyar amb la lletra de la cançó ‘Smile’ (’Somriu’) de Nat King Cole: «Somriu, tot i que et faci mal el cor; somriu, tot i que se t’estigui trencant. Quan hi hagi núvols al cel, tiraràs endavant. Si somrius a través de la por i la tristesa, somriu i potser demà veuràs que el sol sortirà per a tu».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer