COMIAT
Pilar de Borbó ha sigut incinerada
Es farà un funeral a l'Escorial
 
	lmmarco51646579 graf9245 madrid 08 01 2020 los reyes de espa a felipe d200109130009 /
Les exèquies de la infanta Pilar de Borbó, morta als 83 anys a causa d’un càncer de còlon, se celebraran «en estricta intimitat» per voluntat expressa de la família, tot i que en els pròxims dies s’oficiarà un funeral al Reial Monestir de San Lorenzo de El Escorial. La germana del rei Joan Carles ha sigut incinerada aquest dijous a la tarda, cap a les 16:40 hores, al crematori del cementiri de l’Almudena, a Madrid. Les seves restes reposaran al panteó familiar de San Isidro, on hi ha enterrat el seu marit, Luis Gómez Acebo.
Nombroses persones es van acostar dimecres a la tarda al domicili de la infanta, a la urbanització Puerta de Hierro de Madrid, per donar-li el seu últim adeu. Els reis Felip i Letizia arribaven cap a les 18.45 hores en un cotxe que conduïa el rei Felip. A l’interior hi havia els cinc fills de la infanta: Simoneta, Juan, Bruno, Beltrán i Fernando Gómez Acebo.
Notícies relacionadesTambé hi van acudir els reis emèrits, amb el rostre seriós i visiblement afectats. I la infanta Margarida, acompanyada de la seva filla María Zurita. La infanta Elena hi arribava amb la seva filla Victòria i el seu fill Felip. També hi va acudir Joan Urdangarin, fill de la infanta Cristina, i el príncep Konstantin de Bulgària.
Aquest dijous la infanta Cristina, arribada des de Ginebra, ha acudit a la capella ardent acompanyada per la seva germana, la infanta Elena. D’altra banda, Iñaki Urdangarin, com cada dimarts i dijous, ha sortit de la presó on està ingressat per complir les seves tasques de voluntariat a l’Hogar Don Orione, a Pozuelo de Alarcón. «Avui és un dia dur per a la família» ha dit el marit de la infanta Cristina als mitjans que es trobaven als voltants del centre.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sistema sanitari El càncer de còlon en homes de 20 a 29 anys augmenta un 14% a l’any a Espanya
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Material de construcció Catalunya crea un ‘hub’ per construir edificis amb la fusta obtinguda després de la gestió forestal
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Celebrem la vida
- Ruta Girona culmina les fires
- Balanç del Departament Els canvis en la matriculació a l’FP a Catalunya funcionen: l’alumnat perdut en el camí abans de començar es redueix al 2,4%
