PREMIS PRÍNCESA D'ASTÚRIES
Gaites per rebre els Reis i les seves filles a Oviedo
La princesa Elionor pronunciarà el seu primer discurs al teatre Campoamor
lmmarco50445082 graf1769 oviedo 17 10 2019 los reyes felipe y letizia sa191017193129 /
Oviedo ha tornat a aplaudir l’arribada dels Reis i les seves filles als premis Princesa d’Astúries, que s’entreguen aquest divendres al teatro Campoamor. La família reial ha iniciat la seva estada a la capital asturiana amb una multitudinària rebuda a la plaça d’Alfonso II, davant la catedral.
Els Reis i les seves filles han escoltat a la seva arribada, en la qual han estat diversos minuts saludant i fotografiant-se amb els veïns congregats, la Real Banda de Gaitas, que ha tocat ‘La Marcha de Mayo’ –que va ser composta per al casament de Letícia i Felip–. Després, juntament amb diferents autoritats, s’han dirigit a la catedral. Elionor portava un vestit blanc sobre el qual s’ha posat un abric de ratlles en tons roses i blaus, i la seva germana, Sofia, ha lluït un vestit taronja de màniga llarga. Letícia ha vestit un conjunt gris i sabates en to bordeus.
Aquest divendres la princesa Elionor de Borbó, a punt de complir 14 anys, pronunciarà el seu primer discurs en la cerimònia de lliurament dels premis. Dissabte al matí també adreçarà unes paraules als veïns d’Asiegu, condecorat com a Poble Exemplar Asturià 2019.
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Robatoris Proliferen els robatoris a l’interior de vehicles per sostreure balises v16 i vendre-les al mercat negre
- Previsió meteorològica L’arribada d’un temporal deixarà fortes pluges a Catalunya i bona part del litoral Mediterrani
- Formació especialitzada Sanitat publica les llistes definitives de persones admeses a l’examen MIR: gairebé el 75% són dones
- Va néixer el 1817 Avui se celebra el Dia Mundial de la Croqueta
