CONTRA LA PREMSA SENSACIONALISTA
Enric i Meghan contracten l'advocat dels famosos
Keith Schilling ha defensat Naomi Campbell, J. K. Rowling, entre d'altres, contra la premsa

lmmarco50233831 files in this file photo taken on october 02 2019 britain 191009155239 /
Els ducs de Sussex no escatimaran esforços en la seva defensa contra els tabloides britànics després de la demanda anunciada la setmana passada contra el diari ‘Daily Mail’ per la publicació d’una carta enviada per Meghan Markle al seu pare i a la presentada contra el ‘Daily Mirror’ i ‘The Sun’ pel suposats hackeig del telèfon mòbil personal d’Enric. Però en lloc de comptar amb els advocats del bufet Harbottle & Lewis, la firma que sol representar la família reial britànica en aquest tipus d’assumptes, han contractat Keith Schilling, un advocat de 63 anys que els mitjans coneixen com el ‘rottwailer’ per la ferocitat amb què lluita per la privacitat dels seus clients.
Va ser el seu despatx el que, el 2004, gràcies a la seva victòria en el cas que va enfrontar la supermodel Naomi Campbell contra el diari ‘Mirror’ per haver-la fotografiat sortint d’una clínica de desintoxicació, va contribuir al fet que el dret a la privacitat fos reconegut al Regne Unit. A partir de llavors, Schilling es va convertir en l’advocat estrella dels famosos en els seus combats contra els tabloides britànics.
Notícies relacionadesEl 2008 també va guanyar la demanda que J. K. Rowling, l’autora de Harry Potter, va interposar contra un mitjà per haver publicat una foto del seu nadó. Schilling va tornar a representar-la en un judici del 2013 contra el ‘Daily Mail’ per un article en què se l’acusava d’haver dramatitzat el seu passat com a mare soltera. Schilling també té experiència en casos de hackejos de telèfons mòbils com el que ha denunciat el príncep Enric, i el 2011 va aconseguir que ‘News of the World’ indemnitzés amb uns 22.000 euros l’exfutbolista Andy Gray per haver hackejat la seva bústia de veu.
El net d’Elisabet II ha deixat clar en múltiples ocasions que no permetrà que la seva dona pateixi l’assetjament i la persecució que va haver d’enfrontar en el seu moment la seva mare, la princesa Diana. «Vaig perdre la meva mare i ara la meva dona és víctima de les mateixes forces poderoses», va assenyalar en una carta. Els ducs de Sussex no busquen amb aquesta acció tampoc una compensació econòmica. La firma d’advocats ha revelat que en cas de guanyar aquesta batalla legal, els ducs donaran la compensació econòmica que obtinguin a una organització que treballi contra el ‘bullying’.
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable
- ¿Ningú vol dimissions?
- Viatge del president Illa es veurà amb el rei Carles III d’Anglaterra en el marc d’unes jornades contra el canvi climàtic a Londres
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries