RECLAM PUBLICITARI
George Clooney grava un anunci a Madrid
L'actor grava un anunci de Nespresso al carrer de Velázquez

lmmarco50031841 24 09 2019 george clooney graba su nuevo anuncio en madrid 190924160639 /
Moguda al madrileny barri de Salamanca aquest matí, concretament davant el número 39 del carrer de Velázquez. Els transeünts s’amunteguen i ‘¡voilà!’, a l’altre costat del cordó de seguretat hi havia l’actor George Clooney dalt d’una bicicleta i amb una capsa de càpsules de Nespresso. L’actor, de 58 anys, lluïa una barba poblada, el seu habitual somriure, vestit blau marí i camisa blanca descordada i apareixia al costat de l’actriu Brie Larson en el que serà un dels nous reclams publicitaris de la marca de la qual és imatge des de fa uns anys. Per al rodatge s’ha tallat un carril del cèntric carrer madrileny, fet que ha provocat un petit embús.
Aquest és la segona vegada aquest any que George Clooney viatja a Espanya. El també director i guionista es va traslladar a l’estiu a Tenerife buscant localitzacions per a la seva nova producció juntament amb Netflix: ‘Good morning, midnight’. Clooney, que la setmana passada va fer una conferència a Londres, ha assegurat en diverses entrevistes que ell i la seva dona, Amal Clooney, viuen preocupats per la seva seguretat.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»