Anar al contingut

PECES BÀSIQUES

Messi presenta a Barcelona la seva línia de roba de vestir

Darrere del projecte, presentat a Santa Eulalia, hi ha la seva germana María Sol i la dissenyadora Virginia Hilfiger

Luis Miguel Marco

La cita a Santa Eulalia és la que que congrega nombrosos curiosos. Un faristol amb el nom de Messi i les càmeres i els fotògrafs són un imant perfecte per als transeünts. Un grup de japonesos amb bosses de Louis Vutton, Kenzo i Santa Eulalia, calçats amb sabatilles Gucci i amb samarretes Emporio Armani esperen que aparegui l’astre argentí. Hi ha catifa negra i zona acordonada. Un argentí diu: «Millor que es dediqui a jugar i no a aquestes ‘boludeces’».

Això és la presentació de gala de la nova línia de roba Messi, disponible des de ja en la web www.themessistore.com i també en la ‘pop up’ que s’han marcat a Santa Eulalia i que estarà exposada i a la venda durant un mes aproximadament. Messi arriba, posa, alça el dit, escoltar corejar el seu nom i es fica dins. Darrere la porta de l’emblemàtic establiment del passeig de Gràcia, esperen els amfitrions, Luis Sans i la seva dona, Sandra Domínguez. També hi ha la germana de Messi, María Sol Messi, la mateixa que abans ha rebut els periodistes amb el somriure i un vestit d’imperdibles daurats que no deixa lloc a dubtes, és de Versace. 

«Vaig estudiar molt. Vaig treballar dur per dedicar-me a aquest projecte, que per a mi i per a la meva família és tan especial», diu María Sol, que és ‘brand manager’ d’aquesta aventura tèxtil. Darrere d’ella, en uns maniquins i en uns burros, es veuen les peces. Són bàsiques, com és Messi vestint, malgrat que l’hàgim vist amb vestits estampats de Dolce&Gabbana en alguna entrega de la Pilota d’Or i anunciant calçotets per a Armani.

Samarretes senzilles amb un rivet negre a la màniga amb el número 10, una camisa blavosa i blanca que recorda els colors de l’‘albiceleste’, una altra camisa blanca de màniga llarga amb un estampat de figures octogonals, una dessuadora grisa amb caputxa elaborada amb neoprè, uns pantalons, uns texans de tub blau denim... Aquí entra en acció la responsable del disseny, que no és cap altra que Ginni Hilfiger, la germana del mític Tommy Hilfiger. Ella és l’única que s’atreveix a tocar les peces; les coneix bé. «Aquesta és una caçadora reversible de niló estil bomber» i la gira: vermella d’un costat i negra de l’altre; amb cremalleres. També hi ha una bomber verda militar, però sense camuflatge; verda a seques. Totes amb el logo de Messi, en el qual la ‘e’ apareix en blau/blanc. També hi ha una col·laboració amb Richard James, una firma de la londinenca Savile Row: un vestit negre i una camisa blanca, clàssics, sense estridències.

Ginni Hilfiger, responsable creativa de MGO, vesteix també de blanc i porta al coll un mocador blau clar de la col·lecció (també hi ha uns mitjons a joc).  «Hem fet una sèrie limitada de presentació. Són totes per a home, però en funció de com funcioni explorarem nous terrenys, com ara roba femenina i de nen», avança. Amb el calçat no s’han ficat: tots els maniquins porten la mateixa sabatilla blanca d’Adidas.

L’ensopegada d’Antonella

La dona de Messi, Antonella Roccuzzo, i Sofía Balbi, la dona de Luis Suárez, no van tenir gaire sort amb la seva aventura empresarial: promocionar una firma argentina de sabates anomenada Sarkany, fundada per Ricky Sarkany. Les dues amigues van haver de tancar, el març de l’any passat, la botiga oberta a la Diagonal de Barcelona, a la inauguració de la qual, el maig del 2017, van acudir també les seves parelles. La ‘boutique’ de 400 metres quadrats, arrossegava pèrdues, ja que les vendes no van acabar de funcionar. Pel que sembla, no va ser suficient que Antonella i Sofia es calcessin en les seves aparicions públiques amb les sabates en falca i plataformes de la firma. «Elles en aquest moment necessiten dedicar-se als seus fills nounats i posar tota la seva energia en la família», va explicar Ricky Sarkany com a motiu del tancament.

Temes: Messi