DIVA ACLAPARADA
Jennifer López: «Seria molt bonic guanyar un Oscar, però no vull pensar-ho gaire»
La crítica s'ha rendit a l'actuació de l'estrella a 'Hustlers' ('Estafadoras de Wall Street'), el paper pel qual podria aconseguir la seva primera nominació als Oscars
L’actriu i cantant Jennifer López ha confessat en una entrevista amb Efe que se sent «aclaparada» pels elogis que està rebent per la seva interpretació en la pel·lícula ‘Hustlers’ i, tot i que diu que seria «molt bonic» guanyar un Oscar, assenyala que no vol «pensar-ho gaire».
López encapçala un elenc majoritàriament femení, en què també apareix la cantant Cardi B, en aquesta història sobre un un grup de ballarines de ‘striptease’ que creen un mètode per estafar els seus clients, molts d’ells grans inversors de Wall Street.
‘Hustlers’, escrita i dirigida per Lorene Scafaria (‘Seeking a friend for the end of the world’, 2012), arriba a les cartelleres nord-americanes aquest cap de setmana precedida de les bones crítiques que va obtenir alFestival Internacional de Cine de Toronto (TIFF), on va començar a sonar el seu nom com a nominada a millor actriu, principal o de repartiment en la pròxima edició dels premis Oscar. I no només això, alguns ja assenyalen que l’artista, que acaba de fer 50 anys, podria tornar a casa amb l’estatueta la nit del 9 de febrer.
‘Variety’ ha dit, per exemple, que es tracta d’una pel·lícula «atractiva, carnosa i totalment impossible d’ignorar amb una Jennifer López com mai havíem vist abans».
«Seria molt bonic, però no vull pensar-ho gaire», ha recalcat la intèrpret aquest dijous en una entrevista amb Efe a Miami (Florida).
«Em sento com si hagués guanyat, això em fa plorar per tots els anys treballats i perquè sempre he donat el millor de mi, i que algú digui que ho estàs fent bé és meravellós», ha afegit.
López va estar aquesta setmana amb Hoda Kotb, a SiriusXM (en el vídeo sota aquestes línies), i va parlar de com se sent davant aquest allau de compliments: «Estava literalment asseguda al meu llit ahir i em van enviar totes les ressenyes. No m’ho podia creure. Estava plorant. La meva amiga de fa 20 anys i jo estàvem assegudes allà i ella estava intentant filmar-me. Vaig pensar, ¡Déu meu! Treballes de valent tota la teva vida i et preguntes si algú nota en aquest sentit, en aquest nivell, estar en aquesta conversa. Tens somnis quan ets una nena petita de ser-hi, ¿saps a què em refereixo?», afirma.
A les travesses per a la Superbowl
Si és que finalment el seu nom figura entre les nominades a l’Oscar, el 2020 podria ser un important any en la seva carrera,ja que apareix també a les travesses per protagonitzar l’espectacle de l’entretemps del Superbowl, la final de la lliga de futbol americà, que es disputarà a Miami.
«Sento que cada any estic millorant, sempre intento ser la millor, tant a nivell personal com professional», assenyala sense dir res sobre el seu possible recital en l’esdeveniment esportiu de més audiència televisiva dels Estats Units i considerat el més important.
En el llargmetratge, que a més dels EUA aquest divendres s’estrena al Canadà i alguns països d’Europa, Jennifer López es fica a la pell de Ramona, una ‘stripper’ de Nova York que junt amb altres companyes d’ofici intenten estafar milionaris de Wall Street. La pel·lícula arribarà a Espanya a finals de novembre i amb el títol ‘Estafadoras de Wall Street’.
«Ramona és una salvatge, és una dona molt forta, però també és una dona que cuida dels seus», comenta l’actriu sobre el seu personatge en aquesta cinta, basada en una història real i en la qual també actuen Constance Wu, Julia Stiles, Keke Palmer, Lili Reinhart i Lizzo.
Jennifer López, en el paper de la ballarina Ramona. /
Lliçons a bars nocturns
Per interpretar el paper, la cantant va haver d’aprendre a ballar en una barra com les dels clubs de ‘striptease’ i al principi va creure que seria una cosa fàcil.
«És la cosa més difícil que he hagut de fer per una pel·lícula, creia que seria una cosa divertida, però vaig acabar amb tot el cos ferit i amb blaus per tot arreu», ha recordat entre rialles.
Amb una història entorn de dones que es guanyen la vida ballant per a rics homes de negocis, la pel·lícula està exposada a la polèmica atès l’actual context social a favor de la igualtat de gènere i del MeToo, el moviment de denúncia sobre situacions d’assetjament i abús sexual.
Jennifer López (dreta), al costat de Constance Wu, en un fotograma del film. /
«Quan vegin la pel·lícula veuran que és una cosa molt diferent, que parla de l’amistat i jo crec que fins i tot apodera molt més les dones. Es divertiran», assegura l’actriu, que també és la productora executiva del llargmetratge.
Una de les figures més rellevants de la comunitat hispana i de la indústria de Hollywood, López va destacar que són «temps molt bons» per als llatins als Estats Units i a la Meca del cine, on la lluita per la diversitat és diària.
«Els llatins ens recolzem els uns als altres i tenim molt poder perquè gastem molts diners aquí», defensa la cantant.
Qüestió d’amor
Notícies relacionadesLa també exitosa empresària assegura que sempre s’ha dedicat al cine per amor i que la seva prioritat mai ha sigut guanyar diners amb els seus treballs a la gran pantalla.
«Des que vaig començar, l’important no eren els diners, sinó l’art, això és el que m’agrada», assegura.
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
