ELS SEUS RACONS FAVORITS DE LOS ANGELES
Brooklyn Beckham debuta com a fotògraf de viatges
El fill de David i Victoria Beckham protagonitza la portada del nou número de 'Traveler España'
Fa un parell d’anys, Brooklyn Beckham, el fill més gran de David i Victoria Beckham, va abandonar el niu familiar a Londres per anar-se’n a estudiar Fotografia a Parsons, la prestigiosa escola novaiorquesa situada a Greenwich Village. Es va cansar aviat, perquè no va acabar els quatre cursos que havia de fer. Però ho va aprofitar, pel que sembla, perquè ha continuat treballant darrere la càmera i formant-se, ell que fins i tot va fer els seus primers passos com a model per a una campanya amb Pull&Bear, fitxat per Inditex.
Brooklyn fent-se un ‘selfie’ amb unes palmeres al darrere és la portada del número de setembre de la revista 'Traveler España'. Es tracta del seu debut com a fotògraf de viatges. Los Angeles vist a través de la seva càmera. "És un dels meus llocs favorits del món. Aquí he viscut amb la meva família... La gent és encantadora; els restaurants, boníssims; les platges... M’encanta L. A.", explica. El cafè Menotti’s a Venice, la botiga de moda 'vintage' Buffalo Exchange, el Grand Central Market, els frankfurts de Pink’s o els tatuatges de Dr. Woo són alguns dels imprescindibles que Brooklyn recomana en la publicació del grup Condé Nast i que sortirà a la venda aquest divendres.
Brooklyn, de 20 anys, ha tingut la sort de treballar com a assistent de grans icones de la fotografia, com ara David Yarrow, a qui va ajudar en el procés de recerca de localitzacions en el seu treball de documentar la vida dels lleons a Sud-àfrica, i l’equip del naturalista sir David Attenborough, amb el qual va passar una setmana seguint i documentant el seu treball: “Treballar amb Attenborough potser ha sigut el moment més 'top' de la meva carrera", ha explicat.
A més, ha col·laborat amb estudis de fotografia de moda com Nick Knight, Rakin i Mert and Marcus: “Asseure’t darrere d’ells, veure’ls treballar, ajudar-los, tot i que sigui a moure coses d’un costat a l’altre... ¡és impressionant! [...] la millor part és quan per fi veus la campanya i dius: uau, jo hi vaig ser”. També ha firmat una portada per a la revista 'Man about town' amb els actors Taron Egertom i Jamie Bell. I en el seu Instagram va publicant tota una sèrie d’autoretrats.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Equipament De sala infantil a laboratori
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Mamarazzis Ana Obregón i la sobreexposició de la seva filla-neta
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Videopòdcast Marc Marginedas, en el pòdcast del suplement ‘ABRIL’: «Els russos es doten d’identitats falses a l’Argentina i venen després a actuar a Europa com a agents»
- Estrena al gener Netflix llança el tràiler de la quarta temporada de ‘Los Bridgerton’, amb picades d’ullet a la Ventafocs
