CARRERA TELEVISIVA
Mor l'actriu Paloma Gómez, la protagonista de 'Valentina'
Tenia un fill amb Jorge Sanz, el seu company de repartiment quan eren nens al film
undefined346186 mallorca 20 07 2002 gente fernando trueba jorge sanz 190125165050
L’actriu Paloma Gómez, que es va donar a conèixer sent una nena com a protagonista de ‘Valentina’ (1982), una pel·lícula inspirada en les memòries de l’escriptor Ramón J. Sénder, al costat de Jorge Sanz i Anthony Quinn, ha mort aquest divendres, segons ha informat la Unió d’Actors i Actrius.
Gómez, que tenia 47 anys, va desenvolupar bona part de la seva carrera a la televisió i va participar a sèries com ‘Aída’, ‘Física o química’, ‘Hospital central’, ‘18’ o ‘SMS, sin miedo a soñar’.
L’actriu, ja d’adulta, es va retrobar amb el seu antic company de ‘Valentina’ Jorge Sanz en una obra de teatre i tots dos van iniciar una relació sentimental. Sanz i Gómez interpretaven dos nens enamorats a la pel·lícula que els va llançar a la fama.
La parella va tenir un fill, Merlín, tot i que es va separar quan el petit tenia tres anys. Ara en té 16 i pateix fibrosi quística.
En les últimes setmanes Sanz ha estat participant en una campanya i apareixent en televisió per conscienciar i buscar finançament per combatre aquesta malaltia.
Companys de professió com Aitana Sánchez Gijón, Maribel Verdú, Emma Suárez, Alfonso Albacete o Silvia Abascal han expressat les seves condolences a través de les xarxes socials.
Me enamoró siendo VALENTINA, y luego tuve la suerte de conocerla y disfrutar junto a ella de buenos ratos, porque era divertida, dulce, cariñosa, con una sonrisa preciosa y ojos vivos y brillantes. Nos ha dejado la actriz Paloma Gómez, y Héctor y yo no podemos estar más tristes. pic.twitter.com/tVG6hLiCP9
— Alfonso Albacete (@alfonsoalbacet) 25 de enero de 2019
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
