PER A UNA CADENA DE BOTIGUES
Elton John enlluerna amb el seu anunci autobiogràfic
El cantant ha cobrat 5,6 milions d'euros per sortir a l'espot que explica la seva vida com a cantant
La vida d’Elton John resumida en dos minuts. Una bogeria, ¿no?. Doncs així és l’anunci de Nadal que l’artista britànic protagonitza per a la cadena de botigues John Lewis. La llegenda de la música és l’estrella d’un espot que ha costat 7 milions de lliures i en el qual s’explica, com un 'flasback', la història de com el cantant va triomfar després de rebre com a regal nadalenc el seu primer piano quan tenia quatre anys. Sir Elton John ha cobrat 5 milions de lliures (5,6 milions d’eros) per protagonitzar l’anunci.
El minibiopic, ambientat amb la música de 'Your song', el seu èxit de l’any 70, mostra com un regal pot canviar una vida i acaba amb un Elton de quatre anys que desenvolupa el seu primer piano el dia de Nadal mentre pensa en la seva mare, Sheila, que va morir l’any passat als 92 anys. De fet, l’anunci és un homenatge a la seva mare, que va estar distanciada uns anys d’ell. "Alguns regals són més que un regal", és la frase de l’anunci.
Notícies relacionadesPer al rodatge, a més del mateix Elton John, es van contractar cinc actors d’entre 4 i 50 anys per encarnar el músic en diferents moments clau de la seva vida. Per recrear cada escena, van comptar amb l’ajuda de l’estrella i del seu marit, David Furnish, pendents des dels estilismes en la manera de tocar el piano.
L’anunci "està inspirat en fets reals", com assegura la companyia, però s’han permès alguna llicència dramàtica, perquè el cantant mai va rebre un piano per Nadal, tot i que sí que és cert que va aprendre a tocar-lo a casa de la seva àvia. "L’Elton ha disfrutat molt amb aquest rodatge", ha explicat David Furnish.
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
