PICADA D'ULLET PEPPA PIG
Divertida 'lluita' en el fang de Piqué amb els seus fills
El jugador blaugrana ha passat una tarda de jocs amb Milan i Sasha després de les intenses pluges caigudes a Barcelona

peleapique
Al mal temps, bona cara. S’ha acabat l’estiu i les pluges de la tardor han arribat amb força a la ciutat. En lloc de quedar-se a casa, Gerard Piqué ha agafat els seus fills i els ha portat a la muntanya perquè juguin amb els bassals com la famosa porqueta Peppa Pig.
El futbolista del Barcelona ha compartit amb els seus més de 16 milions de seguidors a les xarxes socials una fotografia que mostra com de bé s’ho ha passat lluitant en el fang amb Milan (5 anys) i Sasha (3).
Notícies relacionadesA més, a les Stories Piqué ha penjat un vídeo –titulat Mud time!– on se’l veu en plena acció amb els infants: perseguint el germà gran per empastifar-lo de fang i amb el petit Sasha rient molt relliscant en el fang.

Amb Shakira, 'cupcakes’
En la divertida escena no veiem Shakira, que precisament aquest dijous, 11 d’octubre, reprèn després de més d’un mes la gira El Dorado World TourEl Dorado World Tour a l’Estadi Asteca de Mèxic. Durant aquest descans l’artista colombiana també ha pogut disfrutar de la família. Per exemple, tan sols fa dos dies també va penjar a Instagram una foto delscupcakes de l’estil de La sireneta que va fer amb Sasha i Milan.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"