ESTRENA DE MATERNITAT
Laura Matamoros i Benji Aparicio, pares del primer fill
La guanyadora de l'anterior edició de 'Supervivientes' i el cuiner fa dos anys que surten
Bones notícies per a la família Matamoros. Laura acaba de convertir-se en mare del primer fill dues setmanes després d'haver sortit de comptes, i va donar la benvinguda al fill amb Benji Aparicio aquest dimecres.
Després de sortir de comptes el 20 d'abril i uns dies d'embaràs d'allò més moguts –dijous passat podíem veure-la en la presentació de l'últim perfum de Dulceida– Laura finalment va anar a l'hospital amb la canastreta preparada, tal com va revelar a les xarxes socials, igual que durant tot el procésd'embaràs, per tant, estem convençuts que no tardarem a veure la cara del nadó i conèixer tots els detalls del part.
Notícies relacionadesTot i que la notícia al principi va ser sorprenent per a tot l'entorn, és cert que el cercle i família de la guanyadora de l'anterior edició de Supervivientes estan alegres i emocionats amb l'arribada del nadó, i Kiko Matamoros va manifestar la seva alegria a través dels que van ser els seus companys a Sálvame i va celebrar que s'ha convertit en avi.
Laura i Benji, cuiner de professió, que van començar la seva relació fa dos anys, han posat la cirereta al seu idil·li amb aquest desitjat nadó i fent créixer la família.
- Temps Inundacions a Catalunya: la tempesta deixa arbres caiguts i carreteres tallades
- Problemàtica creixent Educadors de l’entorn del Màgic de Badalona: «Veiem actituds violentes en els nois i no hi ha on atendre’ls»
- Conde del asalto Macropersecució a Montjuïc, per Miqui Otero
- Desfasament total L’Hotel Ritz crida l’atenció als convidats del casament de Matamoros: el motiu
- Sabotatge en plena guerra Els Estats Units sabien que Ucraïna atacaria els gasoductes Nord Stream, segons ‘The Washington Post’
- Segons el Banc d’Espanya La reforma de les pensions acabarà gravant 10 vegades més els salaris alts que els baixos
- Comiats amargs Llista actualitzada dels últims tancaments de bons restaurants de BCN: Pinotxo, Brusi, Urgell Londres, Non Solo Pizza...
- Balanç climàtic Espanya s’acomiada de la primavera més càlida de la seva història i s’endinsa a un altre estiu de calor extrema
- Conflicte armat a l’est d’Europa Guerra Rússia - Ucraïna: última hora de la invasió de Putin, en directe
- Laura Borràs assegura que no demanarà la prestació d’expresidenta del Parlament