MUSA DEL 'DESTAPE'
El nu de Bibiana Fernández posa en dificultats Instagram
L'actriu desafia les polítiques de censura amb una imatge dels seus contundents 40 anys
bibi
Bibiana Fernández ha sigut tota la vida una dona lluitadora, amb caràcter, d'aquelles que no s'arronsen a la primera. Avui, als seus 64 anys, i malgrat els problemes econòmics que arrossega amb Hisenda, segueix tenint la mateixa actitud reivindicativa que la caracteritzava de jove. Ho ha demostrat recentment al publicar una fotografia en què apareix completament despullada, desafiant les polítiques de censura d'Instagram. "Si me la treuen no m'importa", assegurava en referència a una possible intervenció per part de la xarxa social.
La imatge en qüestió es va fer el 1994, a la platja de les Bahames, i pertany a aquells temps en què l'actriu i presentadora va arribar a protagonitzar més d'un posat. Bussejant entre records del passat i fotografies antigues, a Fernández la va envair la nostàlgia i, sense prejudici, va decidir compartir amb els seus seguidors el que alguns han qualificat ja de "meravella incensurable". De fet, no és la primera vegada que l'actriu puja a internet una foto presumint del seu cos, però aquesta última possiblement és de les més explícites.
"Quan la vaig veure vaig recordar Miguel Montero, en aquesta època vaig fer molts nus, i ell em deia dona fes-te'n alguna de vestida per enviar-l'hi a la meva mare", ha rememorat l'actriu. Amb aquesta fotografia, Fernández no només es reivindicava en aquells 'meravellosos anys 90', sinó que també ho fa ara. “Més important que la treguin o la deixin és pensar que no ha molestat, que no veuen motiu de censura i aquesta parla bé de nosaltres”, diu el seu missatge. La publicació té més de 12.000 'm'agrada' i Instagram, que sol censurar aquest tipus d'imatges, encara no ha actuat d'ofici.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
- Clàssics infal·libles Nostàlgia gastronòmicaa Barcelona
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Medi ambient El Govern fitxa l’assessoria del port de Rotterdam per al Prat
- RESTAURACIÓ Les terrasses de la plaça del Sol podran obrir fins a la una
- Smart City Congress L’ús compartit de bicicletes genera 305 milions anuals
